Ponad 600 mln depozytów na kontach Inteligo

Wartość depozytów na kontach Inteligo prowadzonych przez PKO Bank Polski SA przekroczyła 600 mln złotych.

Wartość depozytów na kontach Inteligo prowadzonych przez PKO Bank Polski SA przekroczyła 600 mln złotych.

1 listopada 2002 roku, w momencie przejęcia konta Inteligo przez PKO Bank Polski na rachunkach kont Inteligo zgromadzone były środki o wartości nieco ponad 400 milionów złotych, co oznacza 40 % przyrost w ciągu ostatnich 4 miesięcy. Tak dynamiczny wzrost to niezaprzeczalny sukces konta Inteligo, które oferując atrakcyjne warunki finansowe, wyjątkową funkcjonalność i bezpieczeństwo, którego gwarantem jest PKO Bank Polski cieszy się coraz większym zaufaniem ze strony klientów.

Przejęcie konta Inteligo przez największy bank detaliczny w Polsce wyznaczyło nowe standardy bankowości elektronicznej, które w połączeniu z dostępem do tradycyjnych oddziałów PKO Banku Polskiego tworzą produkt idealny dla klientów. Posiadacze kont Inteligo mają teraz do swojej dyspozycji nie tylko doskonały system elektronicznej i telefonicznej bankowości, ale także sieć ponad 1700 bankomatów PKO Banku Polskiego oraz możliwość dokonywania darmowych wpłat na konta w ponad 6000 placówek Banku.

Reklama

Posiadaczami kont Inteligo jest już ponad 200 tysięcy osób. Oferta konta ciągle się poszerza. Najnowszym produktem jest karta typu affinity Inteligo Visa Electron z Sercem. W najbliższym czasie oferta zostanie wzbogacona o nowe lokaty i limit debetowy. W drugim półroczu 2003 roku klienci znajdą w ofercie również nowy kredyt gotówkowy, kredyt odnawialny oraz kartę kredytową.

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: bank | Bank Polski | kont | depozyty | Inteligo | konta | PKO Bank Polski
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »