PROKOM (PKM): Problem roku 2000 - raport 1
W celu potwierdzenia właściwego zabezpieczenia systemów informatycznych
PROKOM Software SA przed możliwością wystąpienia awarii wynikających z
"Problemu roku 2000", w dniach 2-3 bm., przeprowadzone zostały testy zasobów
komputerowych Spółki. Wyniki tych testów jednoznacznie potwierdziły bezawaryjne
funkcjonowanie wszystkich systemów informatycznych użytkowanych przez PROKOM.
Poniżej zamieszczamy treść ankiety z odpowiedziami na pytania postawione przez
KPWiG.
ANKIETA
1. Czy Spółka zaobserwowała w wykorzystywanych przez siebie sprzęcie
informatycznym, komputerach i oprogramowaniu problemy związane z kwestią tzw.
"Problemu roku 2000"?
NIE
Jeżeli tak, to jakie?
1.
2.
3.
2. Czy awaria tych systemów może mieć wpływ na poprawne funkcjonowanie Spółki?
NIE DOTYCZY
Jeśli tak, to jaki?
3. Jaki jest przewidywany termin usunięcia awarii?
Do 2 tygodni
Do 1 miesiąca?
Ponad 1 miesiąc?
NIE DOTYCZY
4. Jakie są przewidywane szacunkowe koszty usunięcia awarii?
Do 5 000 zł
5 000 zł - 50 000 zł
Powyżej 50 000 zł
NIE DOTYCZY