CHEMOS (CHS): Raport bieżący: RB 73/2018 Zmiana terminu publikacji raportu za pierwszy kwartał 2018 - raport 73
Raport bieżący nr 73/2018
Podstawa Prawna:
Art. 56 ust. 1 pkt 2 Ustawy o ofercie - informacje bieżące i okresowe
Raport Bieżący: RB 73/2018
Temat: Zmiana terminu publikacji raportu za pierwszy kwartał 2018
Data sporządzenia: 2018-12-31
Podstawa prawna: Art. 56 ust. 1 pkt. 2 Ustawy o ofercie – informacje bieżące i okresowe
Treść raportu:
Zarząd Chemoservis-Dwory S.A. ("Spółka", "Emitent"), w nawiązaniu do RB nr 2/2018, 21/2018, 14/2018, 37/2018, 42/2018, 50/2018, 57/2018, 62/2018 oraz 67/2018 informuje, że skonsolidowany raport kwartalny za I kwartał 2018 roku opublikowany zostanie w dniu 31 stycznia 2018 roku.
Przyczyną kolejnej zmiany terminu publikacji skonsolidowanego raportu kwartalnego za I kwartał 2018 roku, jest nadal brak dostępu nowo wybranego w dniu 27 lipca 2018 roku zarządu Spółki do źródłowej dokumentacji finansowo-księgowej i handlowej Spółki, i to zarówno w formie papierowej jak i elektronicznej.
O zaistniałej sytuacji zostały powiadomione Komisja Nadzoru Finansowego w Warszawie, Prokuratura Rejonowa w Oświęcimiu, Urząd Skarbowy w Oświęcimiu, Małopolski Urząd Skarbowy w Krakowie oraz Inspektorat ZUS w Oświęcimiu.
Zarząd informuje również, że zawarł umowę z firmą zewnętrzną na prowadzenie ksiąg rachunkowych oraz sporządzanie sprawozdań finansowych Emitenta.
Zarząd podejmuje wszelkie możliwe kroki w celu uzyskania dostępu do danych finansowo-księgowych firmy, celem sporządzenia i opublikowania skonsolidowanego raportu kwartalnego za I kwartał 2018 roku oraz okresy kolejne w jak najkrótszym możliwym terminie.
Podpisane: Zarząd Spółki
PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ | |||||
Data | Imię i Nazwisko | Stanowisko/Funkcja | Podpis | ||
2018-12-31 | Jacek Dubiński | Wiceprezes Zarządu | |||