APATOR (APT): Rejestracja zmian w Statucie Apator SA - raport 35
Raport bieżący nr 35/2018
Podstawa Prawna: Art. 56 ust. 1 pkt 2 Ustawy o ofercie - informacje bieżące i okresowe
Zarząd Apator SA informuje, że w dniu 20 czerwca 2018 r. doręczono spółce Postanowienie Sądu Rejonowego, VII Wydziału Gospodarczego KRS w Toruniu z dnia 8 czerwca 2018 r. (sygn. akt: TO.VII NS-REJ.KRS/005628/18/836), dotyczące rejestracji zmian w Statucie Apator SA. Zmiany w Statucie zostały dokonane na mocy Uchwały nr 19/V/2018 Zwyczajnego Walnego Zgromadzenia z dnia 28 maja 2018 r.
W załączeniu Emitent przekazuje tekst jednolity Statutu przyjęty Uchwałą nr 20/V/2018 Zwyczajnego Walnego Zgromadzenia Akcjonariuszy Apator SA w dniu 28 maja 2018 roku oraz wykaz dokonanych zmian.
Podstawa prawna:
§ 5 pkt. 1) Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 29 marca 2018 r. w sprawie informacji bieżących i okresowych przekazywanych przez emitentów papierów wartościowych oraz warunków uznawania za równoważne informacji wymaganych przepisami prawa państwa niebędącego państwem członkowskim.
PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ | |||||
Data | Imię i Nazwisko | Stanowisko/Funkcja | Podpis | ||
2018-06-20 | MIosław Klepacki | Prezes Zarządu | |||
2018-06-20 | Małgorzata Mazurek | Prokurent | |||