MGAMES (MGS): Realizacja Strategii Spółki - raport 16

Raport bieżący nr 16/2016

Podstawa Prawna:
Art. 17 ust. 1 MAR - informacje poufne.

W nawiązaniu do raportu z dnia 15 stycznia 2016 roku, w którym Zarząd Macro Games S.A. (dalej: "Spółka”) poinformował o przyjęciu nowej strategii Spółki, której celem nadrzędnym jest pomnażanie kapitału dla Akcjonariuszy, a efektem w 2016 r. ma być dwukrotny wzrost przychodów w stosunku do roku poprzedniego i zwiększenie marży EBITDA o co najmniej 10%, Zarząd Spółki informuje o kolejnych działaniach mających na celu wprowadzenie ogłoszonej strategii w życie.

Reklama

Macro Games SA uruchamia nową odsłonę CSCenter.pl, jednego z najstarszych portali dla społeczności graczy

i fanów e-sportowej gry Counter Strike: Global Offensive. CSCenter.pl, zgodnie ze strategią spółki, funkcjonować będzie jako zintegrowana platforma e-sportowa działająca na zasadzie All-In-One. Oznacza to, że gracze i fani tytułu znajdą wszystkie interesujące ich informacje i elementy w jednym miejscu w sieci.

CSCenter.pl w odświeżonej formule to przede wszystkim treści - w liczbie i jakości, które mają zaspokoić wszystkie potrzeby bardzo wymagającej społeczności CS: GO w Polsce:

• Wideo – materiały własne CSCenter.pl, materiały ze światowych wydarzeń i pojedynków najlepszych zespołów, tzw. Highlights czyli najciekawsze akcje i wydarzenia z ostatniego tygodnia i miesiąca oraz wiele innych;

• Materiały redakcyjne – aktualności ze świata CS: GO i e-sportu, publicystyka, wywiady z gwiazdami tej dyscypliny, poradniki i inne, których poszukują fani gry

• Ligii i turnieje oraz systemy grywalizacyjne o skali unikalnej dla polskiej sceny e-sportowej

• Serwery najwyższej jakości umożliwiające rozgrywkę we wszystkich dostępnych w CS: GO trybach

• Platformę e-commerce, w której dostępne będą dostępne produkty wirtualne oraz gadżety związane z Counter Strike: Global Offensive.

Za tworzenie treści odpowiedzialny jest nowy zespół redakcyjny złożony z ludzi, którzy z jednej strony mają udokumentowane doświadczenia z zakresu zarządzania portalami internetowymi od strony informatycznej

i redakcyjnej, a z drugiej są aktywnymi członkami społeczności CS:GO w Polsce.

Wraz z restartem zintegrowanej platformy e-sportowej CSCenter.pl, Makro Games SA uruchamia jednocześnie największą w polskim intrenecie ligę CS: GO – CSCenter League. Składać się ona będzie z 4 sezonów rocznie, każdy z nich trwać będzie 3 miesiące. Sezon pierwszy startuje 28 lipca i trwać będzie do końca października – do finału, w którym uczestnicy ligi będą się mogli zmierzyć z najlepszymi polskimi drużynami CS: GO. Spółka planuje, iż w każdym z sezonów udział weźmie ponad 4000 graczy oraz ponad 100 000 widzów. Pula nagród dla 4 najlepszych zespołów to 75 000 PLN.

Celem uruchomienia odświeżonej platformy i organizacji ligi jest zwiększenie zasięgu w bardzo atrakcyjnej społeczności konsumenckiej. Planowany zasięg na koniec 2016 roku to

300 000 unikalnych użytkowników związanych na stałe z CSCenter.pl. W 2017 Spółka planuje podwoić tę liczbę, czyli integrować i stale aktywizować 1/3 polskiej społeczności CS:GO oraz wyjść z formatem ligi na rynki zagraniczne.

W rozwój platform należących do Macro Games SA, CSCenter.pl oraz MyCraft.pl, zaangażowany jest nowy zespół ludzi z doświadczeniami z zakresu zarządzania projektowego, sprzedaży i marketingu, którzy związani byli z sukcesami takich marek i przedsięwzięć, jak: EMPIK, IKEA, Lilou, Euro 2012 i Stadion Narodowy.

PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ
DataImię i NazwiskoStanowisko/FunkcjaPodpis
2016-07-26Agnieszka ZemstaPrezes ZarząduAgnieszka Zemsta

Emitent
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »