True Corporation wybiera system Comarch Loyalty Management

Comarch i True Corporation rozpoczęły współpracę w celu wdrożenia usług Comarch Loyalty Management i zastąpienia obecnie istniejącej aplikacji lojalnościowej: True You.

Comarch i True Corporation rozpoczęły współpracę w celu wdrożenia usług Comarch Loyalty Management i zastąpienia obecnie istniejącej aplikacji lojalnościowej: True You.

True to firma telekomunikacyjna, która kontroluje największego dostawcę telewizji kablowej w Tajlandii - TrueVisions, największego dostawcę usług internetowych w tym kraju - True Internet i drugiego co do wielkości tajskiego operatora telefonii komórkowej - TrueMove H z 25 milionami subskrybentów. Prowadzi również sieć kawiarni - True Coffee. Łączna wartość firmy wyceniana jest na 10 miliardów USD.

True Corporation wierzy w cyfrową przyszłość, dlatego zainwestowała w True Digital and Media Company. Są one odpowiedzialne za prowadzenie kluczowych inicjatyw cyfrowych i mobilnych, takich jak True Mobile Applications, True Digital Content Business i jedną z ich największych platform - True You Loyalty. Ta ostatnia jest jednym z najbardziej udanych programów lojalnościowych na rynku tajskim liczącym ponad 11 milionów użytkowników.

Reklama

Aby efektywniej obsługiwać rosnącą liczbę klientów i danych, firma True zdecydowała się zastąpić obecną aplikację True You nowym, przyszłościowym i potencjalnie rozszerzalnym rozwiązaniem.

Projekt rozpoczął się w styczniu 2018 r., a jego wdrożenie będzie odbywać się fazami, pierwsza planowana na Q4 2018. Wybrane rozwiązanie można łatwo rozszerzyć o dodatkowe funkcjonalności, takie jak moduły Gamification, Business Intelligence lub Managed Hosting Service.

Comarch CRM

Comarch posiada ponad dwadzieścia lat doświadczenia w projektowaniu, wdrażaniu i integrowaniu rozwiązań IT spełniających najnowsze światowe standardy. Najważniejszą częścią oferty skierowanej do dużych przedsiębiorstw jest kompleksowy pakiet rozwiązań IT i usług eksperckich, który pomaga budować programy lojalnościowe i zarządzać nimi, tworzyć dobre relacje z klientami, automatyzować procesy marketingowe i, ostatecznie, zwiększać zyski.

mzb

INTERIA.PL
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »