Reklama telewizyjna

Reklama telewizyjna emitowana w odstępach miesięcznych ma charakter periodyczny w związku z czym Podatnik ma prawo do rozliczenia tej usługi już po pierwszej emisji reklamy.

Reklama telewizyjna emitowana w odstępach miesięcznych ma charakter periodyczny w związku z czym Podatnik ma prawo do rozliczenia tej usługi już po pierwszej emisji reklamy.

Takie wyjaśnienie przedstawił Naczelny Sąd Administracyjny w Warszawie (sygn. akt III 3269/01). Sąd uchylił tym samym decyzję organów podatkowych, które zakwestionowały postępowanie Podatnika.

Organy uznały bowiem, iż usługa reklamowa w formie reklamy telewizyjnej powinna zostać rozliczona dopiero, gdy zostanie w całości wykonana. Sąd uchylił tą decyzję wskazując na fakt, iż usługa ta ma charakter periodyczny i nie jest jedną kompleksową usługą.

Roedl&Partner
Dowiedz się więcej na temat: reklama | reklamy | Naczelny Sąd Administracyjny
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »