REVITUM (REV): Relokacja Call Centre - raport 8

Zarząd Revitum S.A. z siedzibą w Warszawie (dalej: Spółka) informuje, iż przenosi Centrum Obsługi Klientów („Call Centre”) do nowej siedziby. Umożliwi to Spółce realizację badań konsumenckich, co w założeniu Zarządu przyczyni się do wzrostu przychodów Emitenta. Ponadto przedstawione zmiany usprawnią komunikację pomiędzy dwudziestoma placówkami Spółki znajdującymi się na terenie całego kraju oraz podwyższą jakość obsługi klientów.



Podstawa prawna:

§ 3 ust. 1 Załącznika nr 3 do Regulaminu Alternatywnego Systemu Obrotu "Informacje bieżące i okresowe przekazywane w alternatywnym systemie obrotu na rynku NewConnect

Reklama




Osoby reprezentujące spółkę:
Maria Biernacik-Bańkowska - Prezes Zarządu

GPW
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »