TORPOL (TOR): Zawarcie z Bankiem Gospodarstwa Krajowego umowy o udzielenie gwarancji - raport 76

Raport bieżący nr 76/2017

Podstawa Prawna:
Art. 17 ust. 1 MAR - informacje poufne.

Zarząd Torpol (Emitent, Spółka) informuje, iż w dniu 5 grudnia 2017 r. zawarł z Bankiem Gospodarstwa Krajowego (BGK) umowę o udzielenie gwarancji (Umowa), na mocy której BGK udzieli gwarancji bankowej do wysokości 45,2 mln zł w okresie należytego wykonania umowy. Kwota instrumentu zostanie zredukowana do wysokości 13,5 mln zł w okresie rękojmi za wady oraz gwarancji jakości.

W przypadku wypłaty przez BGK świadczenia z gwarancji Spółka zwróci stosowne kwoty BGK.

Reklama

Zabezpieczenie spłaty wierzytelności z tytułu udzielonej gwarancji stanowią w szczególności przelew wierzytelności z kontraktu do wysokości udzielonej gwarancji, przeniesienie środków pieniężnych w formie kaucji na własność BGK tytułem zabezpieczenia w okresie rękojmi i gwarancji jakości z wpływów uzyskiwanych w związku z realizacją ww. kontraktu oraz oświadczenie o poddaniu się egzekucji w trybie art. 777 kpc na kwotę 150% sumy gwarancyjnej z terminem wykonalności 3 lat od ostatniego dnia terminu ważności gwarancji.

Pozostałe warunki, na których została zawarta umowa, w tym w zakresie możliwości odstąpienia od niej czy naruszenia jej warunków, nie odbiegają od warunków powszechnie stosowanych dla tego typu umów.

Ponadto Emitent przypomina, że zgodnie z raportem bieżącym nr 48/2017 z dnia 2 sierpnia 2017 r. BGK udzielił gwarancji w wys. 103 mln zł.

PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ
DataImię i NazwiskoStanowisko/FunkcjaPodpis
2017-12-05Grzegorz GrabowskiPrezes ZarząduGrzegorz Grabowski
2017-12-05Michał UlatowskiWiceprezes Zarządu, Dyrektor ds. FinansowychMichał Ulatowski

Emitent
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »