INTROL (INL): Smart In Sp. z o.o. Sp.k – zawarcie porozumienia o współpracy z Qumak S.A. - raport 44
Raport bieżący nr 44/2017
Podstawa Prawna:
Art. 17 ust. 1 MAR - informacje poufne.
Zarząd INTROL S.A. ("Emitent”) informuje, iż w dniu 19 października 2017 r. zawarto porozumienie o współpracy pomiędzy Qumak S.A. z siedzibą w Warszawie a Smart In Sp. z o.o. Sp.k (dalej: "Smart In”) z siedzibą w Katowicach (spółka należąca do Grupy INTROL). Przedmiotem porozumienia jest współpraca przy realizacji kontraktu (zamówienie publiczne) pn. "Rozbudowa Systemu Zarządzania Ruchem i Komunikacją w Lublinie” o łącznej wartości brutto 23 347 855, 08 zł.
Na mocy ww. porozumienia Qumak S.A. zobowiązał się powierzyć Smart In wykonanie znaczącej części zamówienia objętego kontraktem w zakresie prac projektowych, integracji systemów, infrastruktury IT, systemów analitycznych i sterowania ruchem. Powierzenie Smart In wykonania znaczącej części zamówienia nastąpi na podstawie umowy podwykonawczej.
Zarząd INTROL S.A. dodatkowo informuje, iż Smart In zobowiązał się do udzielenia Qumak S.A. pożyczki w kwocie 2 334 785,51 zł z przeznaczeniem na zabezpieczenie należytego wykonania umowy. Termin zwrotu pożyczki ustalono na 30 lipca 2020 r. Warunkiem udzielenia ww. pożyczki będzie zabezpieczenie przez Qumak S.A. jej zwrotu poprzez:
1) przelew na Smart In wierzytelności Qumak S.A. wobec Zamawiającego z tytułu Kontraktu, w formie pisemnej z podpisami poświadczonymi notarialnie,
2) oświadczenie Qumak S.A. o poddaniu się egzekucji w trybie art. 777 kodeksu postępowania cywilnego,
3) weksel własny in blanco z deklaracją wekslową wystawiony przez Qumak S.A.
Strony zgodnie ustaliły, iż ww. porozumienie wchodzi w życie pod warunkiem udzielenia przez Smart In pożyczki, udzielenia przez Qumak S.A. jej zabezpieczenia oraz podpisania Kontraktu przez Qumak S.A. i Zamawiającego z zastrzeżeniem, iż w przypadku przekazania kwoty pożyczki a następnie niezawarcia Kontraktu przez Qumak S.A. i Zamawiającego Smart In będzie uprawniony do dochodzenia odszkodowania.
PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ | |||||
Data | Imię i Nazwisko | Stanowisko/Funkcja | Podpis | ||
2017-10-20 | Dariusz Bigaj | Wiceprezes Zarządu | |||
2017-10-20 | Sylwia Gałązka | Dyrektor ds. nadzoru finansowego / Prokurent | |||