REDAN (RDN): Wstępna informacja o sprzedaży Grupy Redan w czerwcu 2018 r. - raport 23
Raport bieżący nr 23/2018
Podstawa Prawna:
Art. 17 ust. 1 MAR - informacje poufne.
Zarząd Redan S.A. informuje, iż:
Szacunkowa wartość skonsolidowanych przychodów ze sprzedaży towarów zrealizowanych przez Grupę Redan w czerwcu 2018 r. wyniosła ok. 50 mln i była nieznacznie niższa w porównaniu do osiągniętych w tym samym okresie roku poprzedzającego. W ujęciu narastającym sprzedaż Grupy Kapitałowej Redan wyniosła ok. 273 mln zł i była niższa o ok. 1% w porównaniu do sprzedaży osiągniętej w tożsamym okresie roku poprzedniego.
Powierzchnia całej sieci sprzedaży Grupy Redan na koniec czerwca 2018 wyniosła 140,8 tys. m2, co oznacza spadek o ok. 1% w odniesieniu do czerwca 2017.
Segment dyskontowy
W segmencie dyskontowym poziom sprzedaży towarów w czerwcu 2018 r. wyniósł ok. 29 mln zł, co oznacza spadek o 2% w porównaniu do czerwca roku poprzedniego. W ujęciu narastającym sprzedaż sektora dyskontowego wyniosła ok. 165 mln zł i ukształtowała się tym samym poziomie co w tożsamym okresie roku poprzedniego.
Przychody ze sprzedaży towarów zrealizowane poprzez sklep internetowy www.txm24.pl w czerwcu 2018 wyniosły ok. 0,6 mln zł co oznacza spadek o 26% w stosunku do czerwca 2017 roku. W ujęciu narastającym sprzedaż dyskontowego sklepu internetowego wyniosła ok. 3,6 mln zł i była niższa o ok. 11% w porównaniu do sprzedaży w tożsamym okresie roku poprzedniego.
Sieć TXM na koniec czerwca składała się z 392 sklepów własnych o łącznej powierzchni 104,8 tys. m2, która była o ok. 1,8% wyższa niż na koniec czerwca 2017.
Segment modowy
Na rynku modowym sprzedaż towarów w czerwcu 2018 r. wyniosła ok. 21 mln zł i była wyższa o ok. 2% porównując do czerwca poprzedniego roku. W ujęciu narastającym sprzedaż sektora modowego wyniosła ok. 107 mln zł i była ok. 4% niższa niż w analogicznym okresie poprzedniego roku.
Przychody ze sprzedaży towarów zrealizowane poprzez sklepy internetowe marki Top Secret w Polsce oraz na Ukrainie w czerwcu 2018 wyniosły 2,6 mln zł co oznacza wzrost o 12% w stosunku do czerwca 2017 roku. W ujęciu narastającym sprzedaż sklepów internetowych Top Secret wyniosła 16 mln zł i była 4% wyższa niż w tożsamym okresie roku poprzedniego.
Powierzchnia punktów handlowych działających w sieci sprzedaży marek Top Secret, Troll i DryWash na koniec czerwca 2018 wyniosła 36,1 tys. m2, tj. była na poziomie o 7% niższym niż w tym samym momencie 2017 r.
PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ | |||||
Data | Imię i Nazwisko | Stanowisko/Funkcja | Podpis | ||
2018-07-06 | Bogusz Kruszyński | Prezes Zarządu | Bogusz Kruszyński | ||