REDAN (RDN): Wstępna informacja o sprzedaży Grupy Redan w kwietniu 2018 r. - raport 12

Raport bieżący nr 12/2018

Podstawa Prawna:
Art. 17 ust. 1 MAR - informacje poufne.

Zarząd Redan S.A. informuje, iż:

Szacunkowa wartość skonsolidowanych przychodów ze sprzedaży towarów zrealizowanych przez Grupę Redan w kwietniu 2018 r. wyniosła ok. 50 mln co oznacza spadek o 3% w porównaniu do osiągniętych w tym samym okresie roku poprzedzającego. W ujęciu narastającym sprzedaż Grupy Kapitałowej Redan wyniosła ok. 171 mln zł i była niższa o ok. 1% w porównaniu do sprzedaży osiągniętej w tożsamym okresie roku poprzedniego.

Reklama

Powierzchnia całej sieci sprzedaży Grupy Redan na koniec kwietnia 2018 wyniosła 142,2 tys. m2, co oznacza spadek o ok. 2% w odniesieniu do kwietnia 2017.

Segment dyskontowy

W segmencie dyskontowym poziom sprzedaży towarów w kwietniu 2018 r. wyniósł ok. 32 mln zł, co oznacza wzrost o 6% w porównaniu do kwietnia roku poprzedniego. W ujęciu narastającym sprzedaż sektora dyskontowego wyniosła ok. 105 mln zł i była wyższa o ok. 3% w porównaniu do sprzedaży osiągniętej w tożsamym okresie roku poprzedniego.

Przychody ze sprzedaży towarów zrealizowane poprzez sklep internetowy www.txm.pl w kwietniu 2018 wyniosły ok. 0,6 mln zł co oznacza wzrost o 7% w stosunku do kwietnia 2017 roku. W ujęciu narastającym sprzedaż dyskontowego sklepu internetowego wyniosła ok. 2,5 mln zł i była wyższa o ok. 3% w porównaniu do sprzedaży w tożsamym okresie roku poprzedniego.

Sieć TXM na koniec kwietnia składała się z 398 sklepów własnych o łącznej powierzchni 105,9 tys. m2, która była o 0,3% wyższa niż na koniec kwietnia 2017.

Segment modowy

Na rynku modowym sprzedaż towarów w kwietniu 2018 r. wyniosła ok. 18 mln zł i była niższa o ok. 16% porównując do kwietnia poprzedniego roku. W ujęciu narastającym sprzedaż sektora modowego wyniosła ok. 66 mln zł i była ok. 6% niższa niż w analogicznym okresie poprzedniego roku.

Przychody ze sprzedaży towarów zrealizowane poprzez sklepy internetowe marki Top Secret w Polsce oraz na Ukrainie w kwietniu 2018 wyniosły 2,2 mln zł co oznacza spadek o 19% w stosunku do kwietnia 2017 roku. W ujęciu narastającym sprzedaż sklepów internetowych Top Secret wyniosła 10,7 mln zł i była 4% wyższa niż w tożsamym okresie roku poprzedniego.

Powierzchnia punktów handlowych działających w sieci sprzedaży marek Top Secret, Troll i DryWash na koniec kwietnia 2018 wyniosła 36,3 tys. m2, tj. była na poziomie o 7% niższym niż w tym samym momencie 2017 r.


PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ
DataImię i NazwiskoStanowisko/FunkcjaPodpis
2018-05-09Bogusz KruszyńskiPrezes ZarząduBogusz Kruszyński

Emitent
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »