AUGA (AUG): The production of organic products for retail users – part of Agrowill Group‘s long term strategy - raport 82

Raport bieżący nr 82/2015

Podstawa Prawna:
§ 56 ust. 3 pkt 3 RO - łączna kwota wierzytelności

Agrowill Group implements strategy of organic agricultural production. As foreseen in strategy- the part of the long-term sustainable growth of Agrowill Group’s – will be development and production of organic products for retail users as well as creation and use of its own brands for these purposes.

The company follows the rules of organic farming since mid-June of this year.

Agrowill Group designated its all owned and leased farmland areas, a total of about 24 000 hectares, for organic farming.

Reklama


PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ
DataImię i NazwiskoStanowisko/FunkcjaPodpis
2015-07-31Vladas BagaviciusMember of the Board

Emitent
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »