IFIRMA (IFI): Wprowadzenie zmiany do porządku obrad ZWZ - raport 10
Raport bieżący nr 10/2018
Podstawa Prawna: Art. 56 ust. 1 pkt 2 Ustawy o ofercie - informacje bieżące i okresowe
Zarząd IFIRMA SA informuje, że w związku z otrzymaniem wniosku od akcjonariuszy: Marty Przewłockiej, Ewy Dąbrowskiej-Prus i Artura Ludwina, w trybie art. 401.1 Kodeksu spółek handlowych podaje zmieniony porządek obrad Zwyczajnego Walnego Zgromadzenia (ZWZ) zwołanego na 24 kwietnia 2018 roku na godzinę 11:00 wraz z wniesionym przez akcjonariuszy projektem uchwały.
Ww. wniosek dotyczy umieszczenia w porządku obrad ZWZ punktu "Podjęcie uchwały w sprawie wypłaty dywidendy z wypracowanych przez Spółkę zysków za lata 2011-2017”, który zostanie dodany jako pkt 17. Porządku obrad przed punktem 18. "Wolne głosy i wnioski”.
Treść zaproponowanego przez akcjonariuszy projektu uchwały stanowi załącznik do niniejszego raportu.
Nowy porządek obrad ZWZ przedstawia się następująco:
1. Otwarcie Zwyczajnego Walnego Zgromadzenia Spółki i sporządzenie listy obecności
2. Wybór Przewodniczącego Zwyczajnego Walnego Zgromadzenia
3. Stwierdzenie prawidłowości zwołania Zwyczajnego Walnego Zgromadzenia i jego zdolności do podejmowania uchwał
4. Przedstawienie i przyjęcie porządku obrad
5. Rozpatrzenie sprawozdania Zarządu z działalności Spółki w okresie od 1 stycznia 2017 roku do dnia 31 grudnia 2017 roku
6. Rozpatrzenie sprawozdania finansowego w okresie od 1 stycznia 2017 roku do dnia 31 grudnia 2017 roku
7. Przedstawienie dokonanej przez Radę Nadzorczą zwięzłej oceny sytuacji Spółki oraz rozpatrzenie sprawozdania Rady Nadzorczej w okresie od 1 stycznia 2017 roku do dnia 31 grudnia 2017 roku
8. Podjęcie uchwały w sprawie zatwierdzenia sprawozdania Zarządu z działalności Spółki w okresie od 1 stycznia 2017 roku do dnia 31 grudnia 2017 roku
9. Podjęcie uchwały w sprawie zatwierdzenia sprawozdania finansowego Spółki w okresie od 1 stycznia 2017 roku do dnia 31 grudnia 2017 roku
10. Podjęcie uchwały w sprawie zatwierdzenia sprawozdania Rady Nadzorczej z działalności w okresie od 1 stycznia 2017 roku do dnia 31 grudnia 2017 roku zawierającego: ocenę sprawozdania Zarządu z działalności Spółki i sprawozdania finansowego za rok obrotowy 2017, wniosku Zarządu dotyczącego podziału zysku i ocenę swojej pracy
11. Podjęcie uchwał w sprawie udzielenia absolutorium członkom Zarządu z wykonywania obowiązków w okresie od 1 stycznia 2017 roku do dnia 31 grudnia 2017 roku
12. Podjęcie uchwał w sprawie udzielenia absolutorium członkom Rady Nadzorczej z wykonywania obowiązków w okresie od 1 stycznia 2017 roku do dnia 31 grudnia 2017 roku
13. Podjęcie Uchwały w sprawie zmiany Statutu Spółki
14. Podjęcie Uchwały w sprawie zmiany Regulaminu Rady Nadzorczej
15. Podjęcie uchwały w sprawie wynagradzania członków Rady Nadzorczej
16. Podjęcie uchwały w sprawie podziału zysku za rok obrotowy 2017
17. Podjęcie uchwały w sprawie wypłaty dywidendy z wypracowanych przez Spółkę zysków za lata 2011-2017
18. Wolne głosy i wnioski
19. Zamknięcie Zgromadzenia
Podstawa prawna przekazania raportu:
Art. 56 ust. 1 pkt 2 Ustawy o ofercie - informacje bieżące i okresowe
§ 38 ust. 1 pkt 4 i 5 RMF w sprawie informacji bieżących i okresowych
PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ | |||||
Data | Imię i Nazwisko | Stanowisko/Funkcja | Podpis | ||
2018-04-04 | Wojciech Narczyński | Prezes Zarządu | |||
2018-04-04 | Agnieszka Kozłowska | Wiceprezes Zarządu | |||