IFIRMA (IFI): Wprowadzenie zmiany do porządku obrad ZWZ - raport 10

Raport bieżący nr 10/2018

Podstawa Prawna: Art. 56 ust. 1 pkt 2 Ustawy o ofercie - informacje bieżące i okresowe
Zarząd IFIRMA SA informuje, że w związku z otrzymaniem wniosku od akcjonariuszy: Marty Przewłockiej, Ewy Dąbrowskiej-Prus i Artura Ludwina, w trybie art. 401.1 Kodeksu spółek handlowych podaje zmieniony porządek obrad Zwyczajnego Walnego Zgromadzenia (ZWZ) zwołanego na 24 kwietnia 2018 roku na godzinę 11:00 wraz z wniesionym przez akcjonariuszy projektem uchwały.

Ww. wniosek dotyczy umieszczenia w porządku obrad ZWZ punktu "Podjęcie uchwały w sprawie wypłaty dywidendy z wypracowanych przez Spółkę zysków za lata 2011-2017”, który zostanie dodany jako pkt 17. Porządku obrad przed punktem 18. "Wolne głosy i wnioski”.

Reklama

Treść zaproponowanego przez akcjonariuszy projektu uchwały stanowi załącznik do niniejszego raportu.

Nowy porządek obrad ZWZ przedstawia się następująco:

1. Otwarcie Zwyczajnego Walnego Zgromadzenia Spółki i sporządzenie listy obecności

2. Wybór Przewodniczącego Zwyczajnego Walnego Zgromadzenia

3. Stwierdzenie prawidłowości zwołania Zwyczajnego Walnego Zgromadzenia i jego zdolności do podejmowania uchwał

4. Przedstawienie i przyjęcie porządku obrad

5. Rozpatrzenie sprawozdania Zarządu z działalności Spółki w okresie od 1 stycznia 2017 roku do dnia 31 grudnia 2017 roku

6. Rozpatrzenie sprawozdania finansowego w okresie od 1 stycznia 2017 roku do dnia 31 grudnia 2017 roku

7. Przedstawienie dokonanej przez Radę Nadzorczą zwięzłej oceny sytuacji Spółki oraz rozpatrzenie sprawozdania Rady Nadzorczej w okresie od 1 stycznia 2017 roku do dnia 31 grudnia 2017 roku

8. Podjęcie uchwały w sprawie zatwierdzenia sprawozdania Zarządu z działalności Spółki w okresie od 1 stycznia 2017 roku do dnia 31 grudnia 2017 roku

9. Podjęcie uchwały w sprawie zatwierdzenia sprawozdania finansowego Spółki w okresie od 1 stycznia 2017 roku do dnia 31 grudnia 2017 roku

10. Podjęcie uchwały w sprawie zatwierdzenia sprawozdania Rady Nadzorczej z działalności w okresie od 1 stycznia 2017 roku do dnia 31 grudnia 2017 roku zawierającego: ocenę sprawozdania Zarządu z działalności Spółki i sprawozdania finansowego za rok obrotowy 2017, wniosku Zarządu dotyczącego podziału zysku i ocenę swojej pracy

11. Podjęcie uchwał w sprawie udzielenia absolutorium członkom Zarządu z wykonywania obowiązków w okresie od 1 stycznia 2017 roku do dnia 31 grudnia 2017 roku

12. Podjęcie uchwał w sprawie udzielenia absolutorium członkom Rady Nadzorczej z wykonywania obowiązków w okresie od 1 stycznia 2017 roku do dnia 31 grudnia 2017 roku

13. Podjęcie Uchwały w sprawie zmiany Statutu Spółki

14. Podjęcie Uchwały w sprawie zmiany Regulaminu Rady Nadzorczej

15. Podjęcie uchwały w sprawie wynagradzania członków Rady Nadzorczej

16. Podjęcie uchwały w sprawie podziału zysku za rok obrotowy 2017

17. Podjęcie uchwały w sprawie wypłaty dywidendy z wypracowanych przez Spółkę zysków za lata 2011-2017

18. Wolne głosy i wnioski

19. Zamknięcie Zgromadzenia

Podstawa prawna przekazania raportu:

Art. 56 ust. 1 pkt 2 Ustawy o ofercie - informacje bieżące i okresowe

§ 38 ust. 1 pkt 4 i 5 RMF w sprawie informacji bieżących i okresowych


PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ
DataImię i NazwiskoStanowisko/FunkcjaPodpis
2018-04-04Wojciech NarczyńskiPrezes Zarządu
2018-04-04Agnieszka KozłowskaWiceprezes Zarządu

Załączniki

Archiwum.zip
Emitent
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »