TVN miał 76,67 mln zł wpływów z reklam

W dniach od 26 listopada do 2 grudnia największy udział w wydatkach na reklamę wśród stacji telewizyjnych zanotował TVN. Udział ten wyniósł 18,2 proc., co oznacza 76,67 mln zł wpływów.

 W dniach od 26 listopada do 2 grudnia największy udział w wydatkach na reklamę wśród stacji telewizyjnych zanotował TVN. Udział ten wyniósł 18,2 proc., co oznacza 76,67 mln zł wpływów.

Na drugim miejscu znalazł się Polsat z udziałem na poziomie 12,73 proc., czyli wpływami rzędu 53,62 mln zł - wynika z szacunkowych danych Nielsen Audience Measurement, obliczonych według oficjalnych cenników stacji TV.

Na trzeciej pozycji uplasowała się TVP 1 z kwotą 40,53 mln zł, czyli 9,62 proc. udziału.

Czwarta była TVP 2, w przypadku której wpływy z reklamy wyniosły około 35,28 mln zł, co daje 8,38 proc. udziału.

W dniach od 26 listopada do 2 grudnia udział TVN w oglądalności wyniósł 14,08 proc. wobec 15,30 proc. tydzień wcześniej. W przypadku Polsatu udział w oglądalności wyniósł 13,35 proc. wobec 13,53 proc. przed tygodniem - wynika z szacunkowych danych firmy Nielsen Audience Measurement.

Reklama

W poniższej tabeli prezentujemy tygodniowe udziały w oglądalności dziesięciu najpopularniejszych stacji telewizyjnych w dniach 26.11-02.12.

Stacja bieżący tydzień (proc.) poprzedni tydzień (proc.)

TVP1 13,90 14,10

TVP2 12,49 11,91

Polsat 13,35 13,53

TVN 14,08 15,30

TVP Info 3,15 3,08

TVN24 2,76 2,71

TVN7 3,06 2,91

TV4 2,91 2,66

Puls 2,77 2,93

Polsat 2 1,55 1,64

Pomiar przeprowadzono dla grupy celowej: wszystkie osoby w wieku 4+. (PAP)

Na piątym miejscu znalazł się Disney Channel, której przychody reklamowe wyniosły 11,61 mln zł. Oznacza to, że miał on 2,76 proc. udziału. Łączna kwota wydatków poniesionych na reklamę w stacjach telewizyjnych wyniosła w tym okresie 421,21 mln zł wobec 444,65 mln zł tydzień wcześniej.

PAP
Dowiedz się więcej na temat: 2 grudnia
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »