
Start planowany jest na koniec III kw. Prezes nie widzi problemu w braku miejsca w kablówkach, bo w przypadku stacji tego typu szeroki zasięg nie jest konieczny . ważna jest jakość grupy docelowej. Ponadto zarząd poinformował, że spodziewa się niewielkiego wzrostu oglądalności w stosunku do ub.r., ze względu na inwestycje Polsatu i TVP w programming, ale jej spadku się nie obawia, bo inwestycje te są na wyrost: poprawa oglądalności konkurentów TVN w styczniu jest nie tylko łatwą, ale i mało sensowną zdobyczą. Jest to sezon niskiej oglądalności, w której konkurencja jest słaba, a w momencie, gdy na wiosnę pojawią się nowe propozycje TVN-u, Polsatowi i TVP będzie trudno podtrzymać oglądalność ze stycznia.
Rozdzielenie TVN24 na dwa kanały może być nieco ryzykowne, ale sądzimy, że przełoży się na zwiększenie łącznych przychodów kanałów okołobiznesowych TVN-u. Ponadto szybka reakcja pokazuje, że TVN nie lekceważy konkurencji, nawet wydawałoby się tak mało znaczącej, jak TV Biznes. Argumenty przemawiające za niewielkim zagrożeniem ze strony wzrostu oglądalności konkurencji na początku roku przemawiają do nas i wierzymy, że TVN zanotuje niewielką, ale jednak poprawę oglądalności w br. i Polsat pierwszeństwa w grupie docelowej w prime time nie odbierze. (D. Puchlew)
Sprawdź: Encyklopedia Sport
Wasze komentarze (1)
Dodaj komentarz~scaneRboy -
...ma wiele braków. Wystarczy je znaleść i już można skutecznie konkurować. Właściwie, to nawet nie wiadomo dla kogo jest adresowana. Obojętnie czym się czlowiek zajmuje, zawsze będą mu potrzebne lepsze (szybsze) narzedzia. Jest tam wszystko, czyli nic.