TVN podtrzymuje prognozę wzrostu rynku reklamy tv na wysokim jednocyfrowym poziomie

- TVN podtrzymuje prognozę wzrostu rynku reklamy telewizyjnej w 2011 roku na wysokim jednocyfrowym poziomie - poinformował dziennikarzy w środę Markus Tellenbach, prezes spółki.

- Nie widzę powodów do zmiany naszych tegorocznych prognoz dotyczących zwyżki rynku reklamy telewizyjnej w wysokim jednocyfrowym tempie - powiedział prezes.

TVN przedstawił tę prognozę w lutym, po około 5-proc. zwyżce rynku reklamy telewizyjnej w 2010 roku.

Grupa spodziewa się, że cały rynek reklamowy wzrośnie w tym roku o 5-6 proc., a segment online zyska kilkanaście procent.

- - - - -

Walne zgromadzenie TVN zdecydowało o wypłacie 4 groszy dywidendy na akcję z zysku netto za 2010 rok. Dniem ustalenia prawa do dywidendy będzie 18 kwietnia, a jej wypłata nastąpi 5 maja.

Reklama

Łącznie na dywidendę TVN przeznaczy od 13,7 mln zł do 14,2 mln zł w zależności od liczby akcji, która będzie w momencie ustalania prawa do dywidendy. Przed rokiem TVN wypłacił 0,31 zł dywidendy na akcję.

Pobierz: program do rozliczeń PIT

PAP
Dowiedz się więcej na temat: prezes | rynek reklamy | reklamy | TVN SA | rynek
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »