EMPERIA (EMPERIA (D. EMP)): Wstępne wyniki sprzedaży towarów osiągnięte przez Stokrotka Sp. z o.o. w styczniu 2018 roku. - raport 4
Raport bieżący nr 4/2018
Podstawa Prawna:
Art. 17 ust. 1 MAR - informacje poufne.
Zarząd Emperia Holding S.A. ("Emitent”) z siedzibą w Warszawie informuje, że spółka zależna Stokrotka Sp. z o.o. ("Stokrotka”) osiągnęła w styczniu 2018 roku wstępne wyniki sprzedaży towarów na poziomie 212 mln zł i były one wyższe od osiągniętej sprzedaży towarów w styczniu 2017 roku o ok. 13,0%.
W styczniu 2018 roku sprzedaż towarów LFL w sklepach własnych Stokrotki wzrosła o około 5,3% w porównaniu do stycznia 2017 roku.
W styczniu 2018 roku otworzono 5 sklepów: 1 market Stokrotka, 3 markety Stokrotka Express i 1 sklep franczyzowy. W konsekwencji powierzchnia handlowa sklepów powiększyła się o 0,6 tys. mkw: 0,3 tys. mkw w marketach Stokrotka, 0,2 tys. mkw w marketach Stokrotka Express oraz 0,1 tys. mkw w sklepach franczyzowych. Łączna liczba sklepów na koniec stycznia 2018 roku wyniosła 436. Natomiast łączna powierzchnia handlowa na koniec stycznia 2018 roku wyniosła 188,2 tys. mkw.
PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ | |||||
Data | Imię i Nazwisko | Stanowisko/Funkcja | Podpis | ||
2018-02-02 | Dariusz Kalinowski | Prezes Zarządu | |||
2018-02-02 | Cezary Baran | Wiceprezes Zarządu | |||