Wrocławskie studio T-Bull SA przedstawiło plan rozwoju na lata 2017-2022

7 lat doświadczenia, 60-osobowy zespół pasjonatów gier i nowych technologii, ponad 170 wyprodukowanych gier i ponad 260 milionów pobrań na liczniku. Wrocławskie studio T-Bull posiada ugruntowaną pozycję na globalnym rynku gier mobilnych. Do 2022 roku spółka planuje rozszerzenie kanałów dystrybucyjnych o platformy stacjonarne takie jak PC i konsole.

7 lat doświadczenia, 60-osobowy zespół pasjonatów gier i nowych technologii, ponad 170 wyprodukowanych gier i ponad 260 milionów pobrań na liczniku. Wrocławskie studio T-Bull posiada ugruntowaną pozycję na globalnym rynku gier mobilnych. Do 2022 roku spółka planuje rozszerzenie kanałów dystrybucyjnych o platformy stacjonarne takie jak PC i konsole.

Wrocławski T-Bull specjalizuje się w produkcji gier wyścigowych - wygenerowały one w sumie aż 65 proc. całkowitej liczby pobrań. Na kolejnych miejscach znalazły się strzelanki - 20 proc., gry sportowe/piłkarskie - 10 proc. oraz gry bilardowe - 5 proc. Najpopularniejsza gra studia - Moto Rider GO została już pobrana przez prawie 30 milionów graczy na całym świecie. 65 proc. wszystkich pobrań pochodzi z internetowego sklepu Google Play. 10 proc. to klienci posiadający urządzenia z systemem iOS. 24 proc. ściągnięć należy do użytkowników Windows. Pobrania na BlackBerry stanowią z kolei 7 proc. Pozostali użytkownicy instalowali aplikacje studia T-Bull na swoich urządzeniach za pośrednictwem małych sklepów. Jeśli chodzi o podział na poszczególne kontynenty to najwięcej użytkowników pochodzi z Azji - 37,5 proc., Europy - 22 proc., Ameryki Południowej i Północnej - po 16 proc., Afryki - 7,5 proc. oraz Australii i Oceanii - 1 proc.

Reklama

Do 2022 roku spółka planuje wejście na rynek gier pecetowych i konsolowych

W związku z planowanym rozwojem technologicznym spółki, w latach 2017-2018 zwiększone zostaną nakłady na rozwój autorskich technologii z zakresu multiplayer oraz architektury serwerowej. Rozwiązania te będą miały na celu poprawę parametrów monetyzacji z użytkownika pojedynczego tytułu, a w konsekwencji zwiększenie przychodów ze sprzedaży publikowanych przez spółkę gier w kolejnych latach.

Do 2022 roku spółka planuje także rozszerzenie kanałów dystrybucyjnych o platformy stacjonarne (PC i konsole). Wraz z otworzeniem się na nowe kanały dystrybucyjne Spółka rozpocznie budowanie spójnego portfolio pomiędzy platformami mobilnymi i stacjonarnymi. Dywersyfikacja kanałów pozwoli zwiększyć bezpieczeństwo rosnącego biznesu, a spójne portfolio wspomagać będzie dodatkowo promocję tytułów.

- Realizacja strategii T-Bull SA pozwoli na zbudowanie i ugruntowanie jej pozycji w światowej czołówce producentów gier nie tylko w segmencie gier mobilnych, ale także pecetowych i konsolowych. Podjęcie strategicznej decyzji polegającej na wydawaniu gier o znacznie większej wartości sprzedaży pozwoli w dużo większym stopniu dostosować realizowane projekty do obecnych oczekiwań graczy i rynku. Decyzja ta przełoży się na pojawienie się większych tytułów w roku 2018 oraz realizowanie wyższych przychodów w kolejnych latach - mówi Damian Fijałkowski współzałożyciel i członek zarządu studia T-Bull SA.

Co ważne spółka planuje przeprowadzić ofertę publiczną. Dzięki tym środkom będzie mogła zwiększyć zespół, rozpocząć produkcję gier z nowych segmentów rynku F2P, a przede wszystkim szybciej się rozwijać.

T-Bull SA to polskie studio deweloperskie z siedzibą we Wrocławiu. Firma ma w portfolio szereg produkcji przygotowanych z myślą o najpopularniejszych platformach mobilnych. Łączna liczba pobrań gier wyprodukowanych we wrocławskim studio przekroczyła już 260 milionów. Zespół deweloperski T-Bull specjalizuje w tworzeniu gier FPS oraz wyścigowych. Akcje spółki są notowane na rynku NewConnect.

Opr. MD

INTERIA.PL
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »