BRASTER (BRA): Informacja o efektach działalności handlowej Emitenta w III kwartale 2017 roku. - raport 47

Raport bieżący nr 47/2017

Podstawa Prawna:
Art. 17 ust. 1 MAR - informacje poufne.

Zarząd Spółki BRASTER S.A. (dalej: "Spółka”, "Emitent”) przekazuje do publicznej wiadomości informacje na temat działalności handlowej Emitenta. Według danych otrzymanych z wewnętrznych systemów analitycznych, sprzedaż Spółki w III kwartale 2017 roku osiągnęła 85 Urządzeń, z czego liczba sprzedanych samych Urządzeń to 65 szt., w tym 58 szt. Urządzeń sprzedano do aptek z odroczonym terminem płatności, prawem zwrotu po tym terminie lub możliwością przedłużenia tego terminu. Według Zarządu ta wielkość sprzedaży była spowodowana ograniczeniem wydatków na marketing konsumencki w Polsce w ostatnich miesiącach i przesunięciem środków na działania związane z marketingiem medycznym.

Reklama

W przypadku Urządzeń sprzedanych wraz z abonamentami 55% udziału w sprzedaży stanowił wariant BRASTER-BASIC, 25% BRASTER-ONEPAY, 20% BRASTER-EASY.

Ponadto w III kwartale 2017 roku sprzedano 66 abonamentów bez Urządzeń.

Od początku wprowadzenia produktu na rynek, Spółka sprzedała łącznie 2 662 Urządzenia i 1 185 abonamentów, natomiast z prawa zwrotu skorzystało 10 osób, a Apteki łącznie zwróciły 181 Urządzeń.

Dzięki Urządzeniu BRASTER kobiety wykonały do chwili publikacji niniejszej informacji 2 241 badań, z czego 605 w samym III kwartale 2017 roku.

Według Zarządu na wyniki sprzedaży osiągnięte w III kwartale 2017 roku miało wpływ ograniczenie wydatków Spółki na marketing konsumencki na rzecz przesunięciem środków na działania związane z marketingiem medycznym wśród środowiska lekarskiego w celu dalszego zwiększania rozpoznawalności Urządzenia. Realizując powyższe założenie Spółka w III kwartale 2017 roku skupiła się na dotarciu do środowiska medycznego, zarówno na rynku polskim jak i zagranicznym. Przedstawiciele BRASTER docierali do lekarzy ginekologów, onkologów, radiologów oraz pierwszego kontaktu zarówno poprzez e-mailing, jak i wizyty przedstawicieli medycznych w poszczególnych placówkach. Został przeprowadzony pilotażowy projekt "Ambasadorki”, którego celem było rozpowszechnienie wiedzy nt. wyrobu medycznego BRASTER wśród kobiet odwiedzających placówki służby zdrowia. Ambasadorkami były przede wszystkim pielęgniarki i położne. Równolegle Spółka podjęła decyzję o stworzeniu na terenie całej Polski centrów BRASTER, gdzie Panie mogą założyć konto w Systemie, zarejestrować się, przeprowadzić badanie oraz zakupić Urządzenie BRASTER (zakup możliwy w wybranych centrach). Ponadto w ww. okresie Spółka rozpoczęła pilotaże techniczne oraz medyczne na wybranych rynkach zagranicznych.

W ocenie Zarządu powzięte kroki w dłuższej perspektywie przełożą się na wyniki finansowe Spółki.


PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ
DataImię i NazwiskoStanowisko/FunkcjaPodpis
2017-11-10Marcin HalickiPrezes Zarządu
2017-11-10Konrad KowalczukCzłonek Zarządu

Emitent
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »