UNIFIED (UFC): Unified Factory uruchomił system w modelu SaaS - raport 30
Raport bieżący nr 30/2016
Podstawa Prawna:
Art. 17 ust. 1 MAR - informacje poufne.
Zarząd Unified S.A. podaje do wiadomości, iż w dniu dzisiejszym uruchomiony został nowy kanał sprzedaży systemu w modelu SaaS (Software as a Service – oprogramowanie jako usługa). Oferuje on wybrane funkcjonalności platformy Customer Service Automation, w szczególności wielokanałową komunikację /telefon, chat, e-mail/ wraz z pełną, ujednoliconą historią kontaktu, zaawansowanym raportowaniem oraz rejestrowaniem rozmów, e-maili i chatów. Skorzystanie przez klientów z ww. funkcjonalności jest pierwszym etapem do automatyzacji komunikacji oraz pełnego wykorzystania algorytmów pamięci asocjacyjnej. Obecnie model SaaS będzie oferowany w polskiej wersji językowej i poprzedza wprowadzenie modelu SaaS na rynek globalny.
Komentarz Zarządu
Uruchomienie kanału sprzedaży w modelu SaaS jest strategicznym celem Spółki, zapowiadanym w marcu 2016 roku przed debiutem akcji na New Connect. Dlatego Zarząd Unified Factory S.A., zdecydował o zakwalifikowaniu tej informacji jako znaczącej.
PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ | |||||
Data | Imię i Nazwisko | Stanowisko/Funkcja | Podpis | ||
2016-11-22 | Maciej Okniński | Prezes Zarządu | |||