UNIFIED (UFC): Unified Factory uruchomił system w modelu SaaS - raport 30

Raport bieżący nr 30/2016

Podstawa Prawna:
Art. 17 ust. 1 MAR - informacje poufne.

Zarząd Unified S.A. podaje do wiadomości, iż w dniu dzisiejszym uruchomiony został nowy kanał sprzedaży systemu w modelu SaaS (Software as a Service – oprogramowanie jako usługa). Oferuje on wybrane funkcjonalności platformy Customer Service Automation, w szczególności wielokanałową komunikację /telefon, chat, e-mail/ wraz z pełną, ujednoliconą historią kontaktu, zaawansowanym raportowaniem oraz rejestrowaniem rozmów, e-maili i chatów. Skorzystanie przez klientów z ww. funkcjonalności jest pierwszym etapem do automatyzacji komunikacji oraz pełnego wykorzystania algorytmów pamięci asocjacyjnej. Obecnie model SaaS będzie oferowany w polskiej wersji językowej i poprzedza wprowadzenie modelu SaaS na rynek globalny.

Reklama

Komentarz Zarządu

Uruchomienie kanału sprzedaży w modelu SaaS jest strategicznym celem Spółki, zapowiadanym w marcu 2016 roku przed debiutem akcji na New Connect. Dlatego Zarząd Unified Factory S.A., zdecydował o zakwalifikowaniu tej informacji jako znaczącej.


PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ
DataImię i NazwiskoStanowisko/FunkcjaPodpis
2016-11-22Maciej Okniński Prezes Zarządu

Emitent
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »