TRAVELPL (TVL): Uruchomienie Punktu Obsługi Klienta w Poznaniu. - raport 4

Raport bieżący nr 4/2007
Podstawa prawna:

Art. 56 ust. 1 pkt 2 Ustawy o ofercie - informacje bieżące i okresowe

Zarząd Travelplanet.pl SA ("Emitent", "Spółka") podaje do publicznej wiadomości, że w dniu 26 stycznia 2007 został uruchomiony Punkt Obsługi Klienta w Centrum Handlowym "M1" w Poznaniu.

Stworzenie sieci sprzedaży było najważniejszym celem emisji akcji Travelplanet.pl SA, na realizację którego Spółka zamierza przeznaczyć 2 mln PLN do końca 2007 roku. Aktualna sieć sprzedaży Travelplanet.pl SA obejmuje dziewięć POKów - w Warszawie (trzy), Katowicach, Krakowie, Bydgoszczy, Łodzi i Poznaniu.
Tomasz Moroz - prezes zarządu

Reklama
Emitent
Dowiedz się więcej na temat: Raport bieżący | Poznań | Travelplanet.pl SA
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »