TRAVELPL (TVL): Uruchomienie Punktu Obsługi Klienta w Poznaniu. - raport 4
Raport bieżący nr 4/2007
Podstawa prawna:
Art. 56 ust. 1 pkt 2 Ustawy o ofercie - informacje bieżące i okresowe
Zarząd Travelplanet.pl SA ("Emitent", "Spółka") podaje do publicznej wiadomości, że w dniu 26 stycznia 2007 został uruchomiony Punkt Obsługi Klienta w Centrum Handlowym "M1" w Poznaniu.
Stworzenie sieci sprzedaży było najważniejszym celem emisji akcji Travelplanet.pl SA, na realizację którego Spółka zamierza przeznaczyć 2 mln PLN do końca 2007 roku. Aktualna sieć sprzedaży Travelplanet.pl SA obejmuje dziewięć POKów - w Warszawie (trzy), Katowicach, Krakowie, Bydgoszczy, Łodzi i Poznaniu.
Tomasz Moroz - prezes zarządu