PBSFINANSE (PBF): Uchwały walnego zgromadzenia oraz informacja o członkach Rady Nadzorczej. - raport 17
Raport bieżący nr 17/2017
Podstawa Prawna:
Art. 56 ust. 1 pkt 2 Ustawy o ofercie - informacje bieżące i okresowe
Zarząd PBS Finanse S.A. w Sanoku przekazuje do publicznej wiadomości
treść uchwał podjętych na walnym zgromadzeniu w dniu 2 października 2017 roku oraz informacje o członkach Rady Nadzorczej wybranych na tym zgromadzeniu.
"Uchwała nr 1
Nadzwyczajnego Walnego Zgromadzenia PBS Finanse Spółka Akcyjna z siedzibą w Sanoku z dnia 2 października 2017 roku w sprawie wyboru Przewodniczącego Walnego Zgromadzenia.
Na podstawie art. 409 § 1 Kodeksu spółek handlowych uchwala się, co następuje:
§ 1
Walne Zgromadzenie wybiera Pana Grzegorza Rysza na Przewodniczącego Zgromadzenia.
§ 2
Uchwała wchodzi w życie z chwilą jej podjęcia.”
W głosowaniu jawnym nad uchwałą oddano ważne głosy z 6.841.965 akcji, stanowiących 65,46 % kapitału zakładowego.
Liczba głosów ważnych: 6.841.965
Liczba głosów "za” - 6.841.965
Liczba głosów "przeciw” - 0
Liczba głosów "wstrzymujących się”- 0
"Uchwała nr 2
Nadzwyczajnego Walnego Zgromadzenia z dnia 2 października 2017 roku w sprawie usunięcia z porządku obrad wyboru Komisji Mandatowo-Skrutacyjnej
Na podstawie art. 409 Kodeksu spółek handlowych uchwala się, co następuje:
§ 1
Walne Zgromadzenie wyraża zgodę na usunięcie z porządku obrad pkt 5: Wybór Komisji Mandatowo – Skrutacyjnej, a liczenie głosów powierza przewodniczącemu Zgromadzenia.
§ 2
Uchwała wchodzi w życie z chwilą jej podjęcia.”
W głosowaniu jawnym nad uchwałą oddano ważne głosy z 6.841.9655 akcji, stanowiących 65,46 % kapitału zakładowego.
Liczba głosów ważnych: 6.841.965
Liczba głosów "za” - 6.841.965
Liczba głosów "przeciw” - 0
Liczba głosów "wstrzymujących się”- 0
"Uchwała nr 3
Nadzwyczajnego Walnego Zgromadzenia PBS Finanse Spółka Akcyjna z siedzibą w Sanoku z dnia 2 października 2017 roku w sprawie wyboru członka Rady Nadzorczej Spółki
Na podstawie art. 385 § 1 Kodeksu spółek handlowych oraz § 18 ust.1 pkt 1) Statutu Spółki uchwala się, co następuje:
§ 1
Walne Zgromadzenie wybiera Panią Grażynę Karaczkowską do Rady Nadzorczej Spółki na okres wspólnej kadencji trwającej od 3 czerwca 2016 roku.
§ 2
Uchwała wchodzi w życie z dniem jej powzięcia.”
W głosowaniu jawnym nad uchwałą oddano ważne głosy z 6.841.965 akcji, stanowiących 65,46 % kapitału zakładowego.
Liczba głosów ważnych: 6.841.965
Liczba głosów "za” - 6.841.965
Liczba głosów "przeciw” - 0
Liczba głosów "wstrzymujących się”- 0
Uchwała nr 4
Nadzwyczajnego Walnego Zgromadzenia PBS Finanse Spółka Akcyjna z siedzibą w Sanoku z dnia 2 października 2017 roku w sprawie wyboru członka Rady Nadzorczej Spółki
Na podstawie art. 385 § 1 Kodeksu spółek handlowych oraz § 18 ust.1 pkt 1) Statutu Spółki uchwala się, co następuje:
§ 1
Walne Zgromadzenie wybiera Pana Dawida Sabika do Rady Nadzorczej Spółki na okres wspólnej kadencji trwającej od 3 czerwca 2016 roku.
§ 2
Uchwała wchodzi w życie z dniem jej powzięcia.”
W głosowaniu jawnym nad uchwałą oddano ważne głosy z 6.841.965 akcji, stanowiących 65,46 % kapitału zakładowego.
Liczba głosów ważnych: 6.841.965
Liczba głosów "za” - 6.841.965
Liczba głosów "przeciw” - 0
Liczba głosów "wstrzymujących się”- 0
Informacja o nowych członkach Rady Nadzorczej
Pani Grażyna Karaczkowska została wybrana do Rady Nadzorczej Emitenta w dniu 2 października 2017 roku . Ma wykształcenie wyższe Ukończyła Profesjonalna Szkołę Biznesu, Szkoła Wyższa w Krakowie w 2000 roku.
Dotychczasowy przebieg pracy zawodowej:
01 grudzień 2011 Podkarpacki Bank Spółdzielczy w Sanoku
1977 – 2011 PKO BP SA Centrum Operacji Detalicznych w Lublinie Wydział HELPDESSK Operacyjny
1977-2010 PKO BP SA Oddział w Sanoku
Grażyna Karaczkowska od początku związana jest z pracą bankową. Pełniła funkcję Głównego Księgowego w PKO BP SA w Oddziale w Sanoku, Naczelnika Wydziałów Monitoringu Produktowego w komórkach zlokalizowanych w Sanoku i Krośnie. W Centrum Operacji Detalicznych w Lublinie pełniła funkcje z-cy Naczelnika, eksperta we wdrażaniu w banku zintegrowanego systemu informatycznego. W grudniu 2011 roku podjęła pracę w Podkarpackim Banku Spółdzielczym w Sanoku w Centrali Banku. Obecnie pracuje w Departamencie Finansowym.
Nie prowadzi żadnej innej działalności poza przedsiębiorstwem Emitenta. Nie uczestniczy w spółkach konkurencyjnych jako wspólnik cywilny, spółki osobowej ani jako członek organu spółki kapitałowej jak również nie uczestniczy w innej konkurencyjnej osobie prawnej jako członek jej grupy.
Nie jest wpisana do Rejestru Dłużników Niewypłacalnych.
Pan Dawid Sabik został wybrany do Rady Nadzorczej Emitenta w dniu 2 października 2017 roku. Ma wyższe wykształcenie ekonomiczne. Ukończył Politechnikę Rzeszowską im. Ignacego Łukaszewicza, Specjalność: Zarządzanie działalnością gospodarczą, Studium Pedagogiczne - Politechnika Rzeszowska – Wydział Zarządzania i Marketingu: Zakład Edukacji Ustawicznej, oraz Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie – Wydział Zarządzania, Specjalność: Rachunkowość i Finanse.
Dotychczasowy przebieg pracy zawodowej:
2008 – 10.2008 Referent Kredytowy w Centrali Podkarpackiego Banku Spółdzielczego, Departament Kredytów,
11.2008 – 03.2010 Inspektor Kredytowy w Centrali Podkarpackiego Banku Spółdzielczego, Departament Kredytów,
04.2010 – 07.2016 Specjalista ds. Kredytów w Centrali Podkarpackiego Banku Spółdzielczego, Departament Kredytów,
08.2016 – obecnie Specjalista Centrów Analiz w Centrali Podkarpackiego Banku Spółdzielczego, Departament Kredytów,
Pan Dawid Sabik nie prowadzi działalności gospodarcze poza przedsiębiorstwem Emitenta. Nie uczestniczy w spółce konkurencyjnej jako wspólnik spółki cywilnej, spółki osobowej lub jako członek organu spółki kapitałowej ani nie uczestniczy w innej konkurencyjnej osobie prawnej jako członek jej organu. Nie jest wpisany do rejestru Dłużników Niewypłacalnych prowadzonym na podstawie ustawy o KRS.
PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ | |||||
Data | Imię i Nazwisko | Stanowisko/Funkcja | Podpis | ||
2017-10-02 | Mariusz Luberda | Prezes Zarządu | |||
2017-10-02 | Cecylia Potera | Prokurent | |||