VERBICOM (VRB): VERBICOM - Zawarcie umowy serwisowej - KOREKTA - raport 2

Zarząd Spółki wskazuje, że w wyniku omyłki pisarskiej w raporcie bieżącym nr 1/2010 błędnie podano datę podpisania umowy: było "w dniu 04.01.2009r.", winno być: "w dniu 04.01.2010r.". Pełna skorygowana treść raportu:

Zarząd spółki Verbicom S.A informuje, iż w dniu 04.01.2010r. podpisał umowy doradczo-serwisowe z właścicielem budynków biurowych znajdujących się w Warszawie.

W ramach przedmiotowej umowy Verbicom S.A. będzie świadczył usługi dla dwóch budynków należących do Zleceniodawcy. W szczególności Verbicom S.A. będzie świadczył usługi Hot Line, współpracował z operatorami telekomunikacyjnymi działającymi w budynkach oraz doradzał w zakresie nowych rozwiązań w systemach teletechnicznych działających lub mogących działać w przedmiotowych budynkach.

Reklama

Termin zakończenia realizacji przedmiotów obu umów określono na dzień 31.12.2012r. Po tym terminie, o ile żadna ze stron nie złoży oświadczenia o braku woli kontynuowania współpracy, Umowa zostanie automatycznie przedłużona na czas nieoznaczony.

Łączna wartość umów w okresie trzyletnim wynosi 252.000,-pln netto.

Podpisana umowa jest ważnym elementem realizacji strategii rozwoju Emitenta opisanej w Dokumencie Informacyjnym polegającej na rozwoju usług dla klientów biznesowych oraz poszerzaniu zakresu terytorialnego działania.

Podstawa prawna: § 3 ust. 1 Załącznika Nr 3 do Regulaminu Alternatywnego Systemu Obrotu - Informacje Bieżące i Okresowe przekazywane w Alternatywnym Systemie Obrotu na rynku NewConnect.

Osoby reprezentujące spółkę:

* Bolesław Zając - Prezes Zarządu

* Robert Primke - Wiceprezes Zarządu

GPW
Dowiedz się więcej na temat: korekta | VERBICOM
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »