STANUSCH (STT): Wprowadzenie na rynek nowej usługi - raport 11

Zarząd Stanusch Technologies S.A. informuje o wprowadzeniu na rynek nowej usługi w ramach oferowanej Platformy Enterprise Big Data. Nowa usługa oferowana będzie pod nazwą Contacts Analysis. Rozwiązanie umożliwia analizę treści nagranych rozmów Call Center, poprzez ich konwersję z mowy na tekst a następnie poddanie go analizie semantycznej. Opcjonalnie system umożliwia analizę treści komunikatów przesyłanych od klientów poprzez inne kanały komunikacji jak emaile czy formularze kontaktowe.

Rozwiązanie dostarcza użytkownikom cennych, ilościowych informacji na temat tematyki prowadzonych rozmów, ich automatyczną kategoryzację oraz analizy w układzie Big Data bez względu na formę wypowiedzi klientów. Produkt adresowany jest dla firm i instytucji korzystających z kanału komunikacji w formie Contact Center.

Reklama

Wprowadzenie na rynek nowej usługi jest elementem nowej strategii Spółki, o której Zarząd poinformował w raporcie okresowym za IV kwartał 2015 roku (RB 6/2016).

Podstawa prawna: §3 ust. 1 Załącznik Nr 3 do Regulaminu Alternatywnego Systemu Obrotu "Informacje bieżące i okresowe przekazywane w alternatywnym systemie obrotu na rynku NewConnect".



Osoby reprezentujące spółkę:
Maciej Stanusch - Prezes Zarządu

GPW
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »