REDAN (RDN): Wstępna informacja o sprzedaży Grupy Redan w grudniu 2015 r. - raport 1
Raport bieżący nr 1/2016
Podstawa Prawna:
Art. 56 ust. 1 pkt 1 Ustawy o ofercie - informacje poufne
Zarząd Redan S.A. informuje, iż:
Szacunkowa wartość skonsolidowanych przychodów ze sprzedaży towarów zrealizowanych przez Grupę Redan w grudniu 2015 r. wyniosła 67 mln zł i była o 12% wyższa w porównaniu do osiągniętych w tym samym okresie roku poprzedzającego.
W ujęciu narastającym sprzedaż Grupy Kapitałowej Redan wyniosła 555 mln zł i była wyższa o 11% w porównaniu do sprzedaży osiągniętej w tożsamym okresie roku poprzedniego.
Powierzchnia całej sieci sprzedaży Grupy Redan na koniec grudnia wyniosła 121,0 tys. m2, co oznacza wzrost o 12% w odniesieniu do grudnia 2014.
Segment dyskontowy
W segmencie dyskontowym poziom sprzedaży towarów w grudniu 2015 r. wyniósł 40 mln zł co oznacza wzrost o 13% w porównaniu do grudnia roku poprzedniego.
W ujęciu narastającym sprzedaż sektora dyskontowego wyniosła 315 mln zł i była 14% wyższa w porównaniu z rokiem poprzednim.
Sieć Textilmarket na koniec grudnia składała się z 356 sklepów własnych o łącznej powierzchni 78,7 tys. m2 i była na poziomie 19% wyższym niż na koniec grudnia 2014.
Segment modowy
Wartość sprzedaży towarów części modowej Grupy Redan na rynku polskim w grudniu 2015 r. wyniosła 26 mln zł i była wyższa o 12% od osiągniętej w grudniu 2014 r., zaś przychody zrealizowane na rynkach zagranicznych wyniosły równowartość w złotych kwoty 2 mln zł i zmniejszyły się o 12% rok do roku. Sprzedaż na rynku polskim to sprzedaż we wszystkich kanałach dystrybucji w Polsce, sprzedaż zagraniczna to sprzedaż na rynku ukraińskim oraz rosyjskim we wszystkich kanałach dystrybucji oraz sprzedaż exportowa z Polski. Łącznie wartość sprzedaży towarów na rynku modowym Grupy Redan w grudniu 2015 r. wyniosła 28 mln zł i była wyższa o 10% od osiągniętej w grudniu 2014 r.
W ujęciu narastającym wartość sprzedaży towarów części modowej Grupy Redan na rynku polskim wyniosła 210 mln zł i była wyższa o 16% od osiągniętej w roku 2014 r., zaś przychody zrealizowane na rynkach zagranicznych wyniosły równowartość w złotych kwoty 30 mln zł i zmniejszyły się o 31% rok do roku. Łącznie wartość sprzedaży towarów na rynku modowym Grupy Redan w 2015 r. wyniosła 240 mln zł i była wyższa o 7% od osiągniętej w tożsamym okresie roku 2014 r.
Punkty handlowe działające w sieci sprzedaży marek Top Secret, Troll i DryWash w Polsce na koniec grudnia 2015r. miały łączną powierzchnię 36,0 tys. m2, tj. o 8% więcej niż w grudniu 2014 r., zaś na rynkach zagranicznych – 6,3 tys. m2, zatem o 24% mniej niż rok temu. Łącznie powierzchnia punktów handlowych części modowej wyniosła 42,3 tys. m2, tj. była o 1% wyższa niż w grudniu 2014 r.
PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ | |||||
Data | Imię i Nazwisko | Stanowisko/Funkcja | Podpis | ||
2016-01-12 | Bogusz Kruszyński | Wiceprezes Zarządu | Bogusz Kruszyński | ||