REDAN (RDN): Wstępna informacja o sprzedaży Grupy Redan w listopadzie 2016 r. - raport 42
Raport bieżący nr 42/2016
Podstawa Prawna:
Art. 17 ust. 1 MAR - informacje poufne.
Zarząd Redan S.A. informuje, iż:
Szacunkowa wartość skonsolidowanych przychodów ze sprzedaży towarów zrealizowanych przez Grupę Redan w listopadzie 2016 r. wyniosła 54 mln zł i była o 10% wyższa w porównaniu do osiągniętych w tym samym okresie roku poprzedzającego. W ujęciu narastającym sprzedaż Grupy Kapitałowej Redan wyniosła 545 mln zł i była wyższa o 12% w porównaniu do sprzedaży osiągniętej w tożsamym okresie roku poprzedniego.
Powierzchnia całej sieci sprzedaży Grupy Redan na koniec listopada wyniosła 138,3 tys. m2, co oznacza wzrost o 16% w odniesieniu do listopada 2015.
Segment dyskontowy
W segmencie dyskontowym poziom sprzedaży towarów w listopadzie 2016 r. wyniósł 33 mln zł co oznacza wzrost o 21% w porównaniu do listopada roku poprzedniego. W ujęciu narastającym sprzedaż sektora dyskontowego wyniosła 329 mln zł i była o 20% wyższa w porównaniu z rokiem poprzednim.
Sieć Textilmarket na koniec listopada składała się z 395 sklepów własnych o łącznej powierzchni 96,3 tys. m2, która była o 26% wyższa niż na koniec listopada 2015.
Przychody ze sprzedaży towarów zrealizowane poprzez sklep internetowy www.txm24.pl w listopadzie 2016 wyniosły 1 mln zł co oznacza wzrost o 51% w stosunku do listopada 2015 roku. W ujęciu narastającym sprzedaż dyskontowego sklepu internetowego wyniosła 8 mln zł i była o 52% wyższa niż w tożsamym okresie roku poprzedniego.
Segment modowy
Na rynku modowym sprzedaż towarów w listopadzie 2016 r. wyniosła 21 mln zł i była niższa o 5% niż w listopadzie poprzedniego roku. W ujęciu narastającym sprzedaż sektora modowego wyniosła 216 mln zł i była o 2% wyższa niż w analogicznym okresie poprzedniego roku.
Powierzchnia punktów handlowych działających w sieci sprzedaży marek Top Secret, Troll i DryWash wyniosła 42,0 tys. m2, tj. była na poziomie o 2% niższym niż w listopadzie 2015 r.
Przychody ze sprzedaży towarów zrealizowane poprzez sklepy internetowe marki Top Secret w Polsce oraz na Ukrainie w listopadzie 2016 wyniosły 3 mln zł co oznacza wzrost o 9% w stosunku do listopada 2015 roku. W ujęciu narastającym sprzedaż sklepów internetowych Top Secret wyniosła 30 mln zł i była o 13% wyższa niż w tożsamym okresie roku poprzedniego.
PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ | |||||
Data | Imię i Nazwisko | Stanowisko/Funkcja | Podpis | ||
2016-12-08 | Bogusz Kruszyński | Prezes Zarządu | Bogusz Kruszyński | ||