REDAN (RDN): Wstępna informacja o sprzedaży Grupy Redan w lutym 2017 r. - raport 6

Raport bieżący nr 6/2017

Podstawa Prawna:
Art. 17 ust. 1 MAR - informacje poufne.

Zarząd Redan S.A. informuje, iż:

Szacunkowa wartość skonsolidowanych przychodów ze sprzedaży towarów zrealizowanych przez Grupę Redan w lutym 2017 r. wyniosła 37 mln zł i była o 3% niższa w porównaniu do osiągniętych w tym samym okresie roku poprzedzającego. W ujęciu narastającym sprzedaż Grupy Kapitałowej Redan wyniosła 77 mln zł i była wyższa o 1% w porównaniu do sprzedaży osiągniętej w tożsamym okresie roku poprzedniego.

Reklama

Powierzchnia całej sieci sprzedaży Grupy Redan na koniec lutego wyniosła 140,9 tys. m2, co oznacza wzrost o 17% w odniesieniu do lutego 2016.

Segment dyskontowy

W segmencie dyskontowym poziom sprzedaży towarów w lutym 2017 r. wyniósł 22 mln zł co oznacza wzrost o 4% w porównaniu do lutego roku poprzedniego. W ujęciu narastającym sprzedaż sektora dyskontowego wyniosła 46 mln zł i była 8% wyższa w porównaniu z rokiem poprzednim.

Przechody ze sprzedaży towarów zrealizowane poprzez sklep internetowy www.txm24.pl w lutym 2016 wyniosły 0,6 mln zł co oznacza wzrost o 9% w stosunku do lutego 2016 roku. W ujęciu narastającym sprzedaż dyskontowego sklepu internetowego wyniosła 1,3 mln zł i była 18% wyższa niż w tożsamym okresie roku poprzedniego.

Sieć TXM na koniec lutego składała się z 405 sklepów własnych o łącznej powierzchni 101,9 tys. m2, która była 30% wyższa niż na koniec lutego 2016.

Znaczący wpływ na osiągnięty poziom sprzedaży w lutym 2017 roku miało niższe zatowarowanie sklepów TXM. Było to konsekwencją: (i) konieczności powiększenia powierzchni magazynu centralnego, aby zapewnić możliwość obsługi rosnącej sieci sklepów oraz (ii) uruchomienia nowego systemu SAP klasy ERP wspomagającego zarządzanie, w tym w zakresie zatowarowania oraz obsługi procesów magazynowych.

Segment modowy

Na rynku modowym sprzedaż towarów w lutym 2017 r. wyniosła 15 mln zł i była niższa o 11% niż w lutym poprzedniego roku. W ujęciu narastającym sprzedaż sektora modowego wyniosła 31 mln zł i była 9% niższa niż w analogicznym okresie poprzedniego roku.

Przychody ze sprzedaży towarów zrealizowane poprzez sklepy internetowe marki Top Secret w Polsce oraz na Ukrainie w lutym 2017 wyniosły 2 mln zł co oznacza spadek o 14% w stosunku do lutego 2016 roku. W ujęciu narastającym sprzedaż sklepów internetowych Top Secret wyniosła 5 mln zł i była 2% wyższa niż w tożsamym okresie roku poprzedniego.

Powierzchnia punktów handlowych działających w sieci sprzedaży marek Top Secret, Troll i DryWash na koniec lutego wyniosła 39,0 tys. m2, tj. była na poziomie 7% niższym niż w tym samym momencie 2016 r.

Zmniejszenie sprzedaży segmentu modowego w lutym br. było skutkiem przede wszystkim: (i) mniejszej dostępności, w porównaniu do roku poprzedniego, wyprzedawanych towarów z sezonu jesień/zima, a tym samym mniejszych przychodów z ich sprzedaży oraz (ii) zmniejszenia powierzchni sieci punktów handlowych marki Troll będącej konsekwencją przesunięcia dystrybucji tej marki przede wszystkich do sklepu on-line.


PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ
DataImię i NazwiskoStanowisko/FunkcjaPodpis
2017-03-07Bogusz KruszyńskiPrezes ZarząduBogusz Kruszyński

Emitent
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »