POLMED (POM): Wypowiedzenie umowy o świadczenie usług medycznych przez kontrahenta Spółki - raport 16

Raport bieżący nr 16/2018

Podstawa Prawna:
Art. 17 ust. 1 MAR - informacje poufne.

Zarząd POLMED SA z siedzibą w Starogardzie Gdańskim niniejszym informuje, w nawiązaniu do treści raportu nr 28/2014 z dnia 2 lipca 2014 r., iż dnia 4 czerwca 2018 r. otrzymał oświadczenie Amazon Fulfillment Poland Spółką z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Sadach (dalej: Amazon) o rozwiązaniu łączącej ją z POLMED SA umowy o świadczenie usług medycznych za 3-miesięcznym okresem wypowiedzenia ze skutkiem na koniec miesiąca. Przedmiotem tej umowy jest świadczenie przez POLMED SA kompleksowych usług medycznych na rzecz pracowników Amazon oraz usług z zakresu medycyny pracy, umowa określa także ofertę dotyczącą dodatkowych abonamentów na usługi medyczne dla pracowników Amazon oraz członków ich rodzin. Po upływie pierwszego roku obowiązywania umowy, uległa ona przedłużeniu na czas nieokreślony, a obie strony miały zastrzeżone prawo do jej rozwiązania za 3-miesięcznym okresem wypowiedzenia. Otrzymane od Amazon oświadczenie nie zawierało informacji o przyczynach zakończenia współpracy pomiędzy stronami.

Reklama

Szczegółowa podstawa prawna:

Art. 17 ust. 1 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) NR 596/2014 z dnia 16 kwietnia 2014 r. w sprawie nadużyć na rynku (rozporządzenie w sprawie nadużyć na rynku) oraz uchylające dyrektywę 2003/6/WE Parlamentu Europejskiego i Rady i dyrektywy Komisji 2003/124/WE, 2003/125/WE i 2004/72/WE


PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ
DataImię i NazwiskoStanowisko/FunkcjaPodpis
2018-06-04RADOSŁAW SZUBERTPREZES ZARZĄDU
2018-06-04ROMUALD MAGDOŃWICEPREZES ZARZĄDU

Emitent
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »