SFD (SFD): Zakończenie subskrypcji akcji serii F - raport 3

Zarząd SFD S.A. informuje o zakończeniu subskrypcji akcji serii F i dokonaniu przydziału akcji.

1) data rozpoczęcia subskrypcji akcji: 7 grudnia 2015r.; data zakończenia subskrypcji akcji: 30 grudnia 2015.;

2) data przydziału akcji: 14 stycznia 2016

3) liczba akcji objętych subskrypcją: 16.135.256

4) stopa redukcji: 28%

5) liczba akcji, które zostały przydzielone w ramach przeprowadzonej subskrypcji: 1.010.910

6) cena, po jakiej akcje były obejmowane: 0,40 zł;

7) liczba osób, które złożyły zapisy na akcje objęte subskrypcją w poszczególnych transzach: 27 osób w ramach zapisów podstawowych i 11 osób w ramach zapisów dodatkowych

Reklama

8) liczba osób, którym przydzielono akcje w ramach przeprowadzonej subskrypcji w poszczególnych transzach: 27osób w ramach zapisów podstawowych i 11 osób w ramach zapisów dodatkowych

9) w ofercie akcji nie uczestniczyli subemitenci;

10) łączne określenie wysokości kosztów, które zostały zaliczone do kosztów emisji: 17.328,00 zł, w tym:

a) przygotowanie i przeprowadzenie oferty: 17.328,00 zł ;

b) wynagrodzenie subemitentów: 0 zł;

c) sporządzenie dokumentu informacyjnego, z uwzględnieniem kosztów doradztwa : 0 zł;

d) promocji oferty: 0 zł.

Koszty poniesione do chwili rejestracji podwyższenia kapitału zakładowego wykazywane są jako rozliczenia międzyokresowe kosztów, a po rejestracji koszty przeprowadzenia emisji akcji serii F

i wprowadzenia ich do obrotu zostaną rozliczone z kapitału zapasowego.

Podstawa prawna:

Podstawa prawna: § 4 ust 1 Załącznika Nr 3 do Regulaminu Alternatywnego Systemu Obrotu "Informacje bieżące i okresowe przekazywane w alternatywnym systemie obrotu na rynku NewConnect".



Osoby reprezentujące spółkę:
Mateusz Pazdan - Prezes Zarządu
Bartosz Kogut - Wiceprezes Zarządu

GPW
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »