SOFTBLUE (SBE): Zawarcie istotnej umowy - raport 3

Zarząd spółki Softblue S. A. („Spółka”) informuje, że w dniu dzisiejszym Spółka otrzymała podpisaną umowę („Umowa”) z firmą Leenlife Pharma International Inc. z siedzibą w Vacouver („Dystrybutor) w przedmiocie dystrybucji produktu opracowanego przez Spółkę noszącego nazwę handlową Sensoft(„Produkt”).


Sensoft to zintegrowany teleinformatyczny system umożliwiający mierzenie warunków termicznych w jakich transportowane i przechowywane są produkty farmaceutyczne, żywnościowe, odczynniki chemiczne i inne produkty narażone na zmianę swoich właściwości fizyko-chemicznych, skrócenie okresu przydatności wskutek rozmrożenia lub zmian temperatury.

Reklama


Umowa została zawarta na okres 3lat. Umowa przewiduje, że w przypadku sprzedaży przez Dystrybutora Produktu za kwotę 6,0 mln USD Dystrybutor otrzyma wyłączność na sprzedaż Produktu na terytorium Kanady i Stanów Zjednoczonych.


Pozostałe warunki umowy w tym odnośnie specyfikacji produktu, terminów płatności i dostaw, są typowe dla międzynarodowych transakcji i umów dystrybucyjnych.


Leenlife Pharma International Inc. to Spółka notowana na Canadian Securities Exchange. Dystrybutor działa na rynku nowych technologii. Ma doświadczenie we wdrażaniu innowacyjnych produktów. Lennlife m. innymi opracowała opatentowany sposób izolacji omega-3 oraz kwasów tłuszczowych z lnu.


Umowa została uznana za istotną przez wzgląd na wartość Umowy oraz jej znaczenia dla sytuacji gospodarczej majątkowej i finansowej Spółki.


§3 ust. 2 pkt 2 Załącznika nr 3 do Regulaminu ASO "Informacje bieżące i okresowe przekazywane w alternatywnym systemie obrotu na rynku NewConnect".

Osoby reprezentujące spółkę:
Michał Kierul - Prezes Zarządu

GPW
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »