CCS (CCS): Zawarcie przez Spółkę i B2X Care Solutions GmbH umowy oraz porozumienia dodatkowego w przedmiocie świadczenia przez Spółkę usług naprawczych telefonów komórkowych marki XIAOMI. - raport 25

Raport bieżący nr 25/2017

Podstawa Prawna:
Art. 17 ust. 1 MAR - informacje poufne.

W nawiązaniu do raportu bieżącego ESPI nr 23/2017 Zarząd spółki Cyfrowe Centrum Serwisowe S.A. z siedzibą w Piasecznie (dalej: Spółka) informuje, że Spółka oraz B2X Care Solutions GmbH z siedzibą w Monachium, Niemcy (dalej: B2X) zawarły:

1) umowę ("Service Contract”), której przedmiotem jest określenie generalnych zasad współpracy pomiędzy stronami, w zakresie świadczenia przez Spółkę usług na rzecz B2X, oraz

2) porozumienie dodatkowe do umowy określonej w punkcie 1) powyżej ("Statement of Work Nr 1 for XIAOMI products and its Exhibits to the Contract between B2X and Cyfrowe Centrum Serwisowe S.A.) regulujące zakres oraz zasady świadczenia przez Spółkę usług serwisowych i logistycznych w relacji do telefonów komórkowych marki XIAOMI.

Reklama


PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ
DataImię i NazwiskoStanowisko/FunkcjaPodpis
2017-08-11Robert Frączekwiceprezes zarządu
2017-08-11Aleksandra Kunkawiceprezes zarządu

Emitent
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »