CCS (CCS): Zawarcie przez Spółkę i B2X Care Solutions GmbH umowy oraz porozumienia dodatkowego w przedmiocie świadczenia przez Spółkę usług naprawczych telefonów komórkowych marki XIAOMI. - raport 25
Raport bieżący nr 25/2017
Podstawa Prawna:
Art. 17 ust. 1 MAR - informacje poufne.
W nawiązaniu do raportu bieżącego ESPI nr 23/2017 Zarząd spółki Cyfrowe Centrum Serwisowe S.A. z siedzibą w Piasecznie (dalej: Spółka) informuje, że Spółka oraz B2X Care Solutions GmbH z siedzibą w Monachium, Niemcy (dalej: B2X) zawarły:
1) umowę ("Service Contract”), której przedmiotem jest określenie generalnych zasad współpracy pomiędzy stronami, w zakresie świadczenia przez Spółkę usług na rzecz B2X, oraz
2) porozumienie dodatkowe do umowy określonej w punkcie 1) powyżej ("Statement of Work Nr 1 for XIAOMI products and its Exhibits to the Contract between B2X and Cyfrowe Centrum Serwisowe S.A.) regulujące zakres oraz zasady świadczenia przez Spółkę usług serwisowych i logistycznych w relacji do telefonów komórkowych marki XIAOMI.
PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ | |||||
Data | Imię i Nazwisko | Stanowisko/Funkcja | Podpis | ||
2017-08-11 | Robert Frączek | wiceprezes zarządu | |||
2017-08-11 | Aleksandra Kunka | wiceprezes zarządu | |||