CCS (CCS): Zawarcie przez Spółkę i T-MOBILE POLSKA S.A. z siedzibą w Warszawie umowy o świadczenie usług kompleksowej obsługi serwisowej. - raport 26
Raport bieżący nr 26/2017
Podstawa Prawna:
Art. 17 ust. 1 MAR - informacje poufne.
Zarząd spółki Cyfrowe Centrum Serwisowe S.A. z siedzibą w Piasecznie (dalej: Spółka) informuje, że Spółka oraz T-MOBILE POLSKA S.A. z siedzibą w Warszawie (dalej: T-Mobile) zawarły umowę, której przedmiotem jest określenie stałych warunków świadczenia przez Spółkę, na rzecz T-MOBILE usług kompleksowej obsługi serwisowej wskazanych przez T-MOBILE produktów, zgodnie ze standardami określonymi w Umowie. Produkty określone przez strony przyjmowane będą do obsługi serwisowej w ramach reklamacji z tytułu gwarancji udzielonej przez Producenta, napraw pogwarancyjnych oraz napraw z tytułu rękojmi.
PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ | |||||
Data | Imię i Nazwisko | Stanowisko/Funkcja | Podpis | ||
2017-08-14 | Robert Frączek | wiceprezes zarządu | |||
2017-08-14 | Aleksandra Kunka | wiceprezes zarządu | |||