CCS (CCS): Zawarcie przez Spółkę i T-MOBILE POLSKA S.A. z siedzibą w Warszawie umowy o świadczenie usług kompleksowej obsługi serwisowej. - raport 26

Raport bieżący nr 26/2017

Podstawa Prawna:
Art. 17 ust. 1 MAR - informacje poufne.

Zarząd spółki Cyfrowe Centrum Serwisowe S.A. z siedzibą w Piasecznie (dalej: Spółka) informuje, że Spółka oraz T-MOBILE POLSKA S.A. z siedzibą w Warszawie (dalej: T-Mobile) zawarły umowę, której przedmiotem jest określenie stałych warunków świadczenia przez Spółkę, na rzecz T-MOBILE usług kompleksowej obsługi serwisowej wskazanych przez T-MOBILE produktów, zgodnie ze standardami określonymi w Umowie. Produkty określone przez strony przyjmowane będą do obsługi serwisowej w ramach reklamacji z tytułu gwarancji udzielonej przez Producenta, napraw pogwarancyjnych oraz napraw z tytułu rękojmi.

PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ
DataImię i NazwiskoStanowisko/FunkcjaPodpis
2017-08-14Robert Frączekwiceprezes zarządu
2017-08-14Aleksandra Kunkawiceprezes zarządu

Reklama
Emitent
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »