DATAWALK (DAT): Zawarcie umowy z Klientem z sektora ubezpieczeniowego. Signing agreement with the insurance Customer. - raport 1

Raport bieżący nr 1/2019

Podstawa Prawna:
Art. 17 ust. 1 MAR - informacje poufne.

Zarząd DataWalk S.A. z siedzibą we Wrocławiu ("Spółka”, "Emitent”) informuje, że w dniu dzisiejszym powziął informację o zawarciu umowy z klientem z sektora ubezpieczeniowego z siedzibą w Warszawie ("Klient”), której celem jest wykorzystanie platformy DataWalk na potrzeby Klienta skoncentrowane na przeciwdziałaniu nadużyciom oraz identyfikacji zorganizowanych grup przestępczych ("Umowa”).

Przedmiotem Umowy jest m.in.: udzielenie licencji oraz określenie warunków świadczenia wsparcia technicznego. Umowa zawarta jest na czas nieokreślony.

Reklama

Klient należy do jednej z kilku największych grup ubezpieczeniowych na świecie, to kolejny podmiot z sektora ubezpieczeniowego, który wdraża platformę DataWalk i pierwszy, z którym Spółka rozpoczyna współpracę w nowym modelu sprzedaży subskrypcyjnej (długoterminowa opłata abonamentowa). Współpraca z Klientem w Polsce stanowi istotny, pozytywny kontekst dla procesów handlowych z Grupą Kapitałową Klienta jest również kolejnym przykładem realizacji przez Emitenta strategii land and expand.

Decyzje o wdrożeniu DataWalk poprzedziły pilotaże w spółkach Grupy Kapitałowej Klienta, projekty skoncentrowane były na wykrywaniu wyłudzeń i wszechstronnej analizie procesu likwidacji szkód. Ze względu na rozwojowy charakter współpracy o zasięgu międzynarodowym oraz kontekst handlowy, nazwa Klienta pozostanie tymczasowo niejawna.

Wartość powyższej umowy nie spełnia kryterium istotności zdefiniowanego jako 20% wartości kapitałów własnych Emitenta wykazanej w ostatnim opublikowanym sprawozdaniu finansowym. Zarząd Spółki uznał fakt zawarcia umowy za istotną informację, ponieważ istnieją przesłanki, że współpraca może mieć pozytywny wpływ na przyszłą sytuację gospodarczą, majątkową i finansową Grupy Kapitałowej Emitenta.

The Executive Board of DataWalk S.A. ("Company”, "Issuer”) registered in Wroclaw, Poland, hereby informs that the Company obtained information about the conclusion of an Agreement (“Agreement”) with a Customer registered in Warsaw ("Customer”), to execute the sale and implementation of the DataWalk analytical platform (“System”) for anti-fraud applications.

Objectives of the Agreement include: (i) granting of a license and (ii) defining the terms of the maintenance services, all with open-ended contractual arrangements.

The Customer is one of the several largest insurance Groups in the world and another insurance customer of DataWalk, as well as this is a first agreement based on a long term subscription fee. Cooperation with the Customer in Poland is an important milestone for the relationship of the Issuer with the Customer Group, as a part of the Issuer’s land&expand strategy.

Decision about purchasing the DataWalk system were preceded by pilot implementations in Customer Group companies, where the system was tested in fraud detection, targeting organized crime groups and analysis of the claim liquidation process. Due to the international sales context and developing character of the relationship the name of the Customer will remain unpublished for now.

The value of the contract does not exceed the materiality criteria defined as 20% of the Issuer’s equity reported in the last published financial statement. The Executive Board of DataWalk S.A. determined that signing the Agreement is important information, as there are indications that the cooperation with this Customer can have an impact on the Issuer’s Capital Group financial condition in the future.

PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ
DataImię i NazwiskoStanowisko/FunkcjaPodpis
2019-01-15Sergiusz BorysławskiCzłonek Zarządu

Emitent
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »