ARENAPL (ARE): Podsumowanie roku giełdowego konkurenta Allegro - raport 1
Raport bieżący nr 1/2018
Podstawa Prawna:
Art. 17 ust. 1 MAR - informacje poufne.
Zarząd Arena.pl S.A., poprzez skuteczną realizację przyjętej w 2017 roku strategii, potwierdził zasadność modelu "marketplace". Zakładane cele w budowaniu funkcjonalności, pozyskiwaniu sprzedawców na platformę arena.pl, jak i zakładanej wartości sprzedanych poprzez platformę towarów, zostały osiągnięte.
Arena.pl w roku 2017 regularnie osiągała wzrosty wartości produktów sprzedanych na platformie w skali kilkudziesięciu procent miesiąc do miesiąca.
Zarząd Emitenta informuje, że w 4. kwartale 2017 r. platforma arena.pl uzyskała kolejne wzrosty. Wartość sprzedanych towarów w podanym okresie wzrosła względem 3. kwartału 2017 o 78%, a liczba zawartych transakcji wzrosła odpowiednio o 125%.
Począwszy od III kwartału 2017 sprzedawcy na platformie arena.pl generują sprzedaż, która regularnie przekracza rząd kilku milionów złotych miesięcznie.
W listopadzie ruszyła świąteczna kampania reklamowa internetowej platformy sprzedażowej Arena.pl. Akcję zrealizowano pod hasłem "Święta bez ale”. Przekazy reklamowe zostały wyświetlone ponad 18 mln razy.
Arena.pl to platforma e-commerce, z wyselekcjonowaną ofertą w kategoriach: Dom i ogród, Dziecko, Elektronika, Pielęgnacja i zdrowie, Moda, Motoryzacja oraz Sport i rozrywka. Serwis gwarantuje szybkie i bezpieczne zakupy wyłącznie od sprawdzonych sprzedawców.
PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ | |||||
Data | Imię i Nazwisko | Stanowisko/Funkcja | Podpis | ||
2018-02-16 | Mariusz Obszański | pełnomocnik | |||