Cool Marketing chce zmiany postępowania upadłościowego na likwidacyjne

Zarząd Cool Marketing, producenta artykułów reklamowych, złożył do sądu wniosek o zmianę trybu prowadzenia postępowania upadłościowego z układowego na likwidacyjne.

Spółka uzasadnia wniosek "ciągle zmieniającą się sytuacją na rynku, brakiem dokonania zabezpieczenia polegającego na zawieszeniu prowadzonych przeciwko Cool Marketing postępowań egzekucyjnych oraz nieuchyleniem zajęć rachunków bankowych wnioskodawcy".

Pod koniec listopada 2012 roku Cool Marketing złożył do sądu wniosek o ogłoszenie upadłości z możliwością zawarcia układu.

Spółka zadebiutowała na NewConnect w lipcu 2011 roku.

Sprawdź bieżące notowania CLM na stronach BIZNES INTERIA.PL

Reklama
PAP
Dowiedz się więcej na temat: cool | wniosek
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »