CNT (CNT): Zmiany w składzie Rady Nadzorczej CNT S.A. - raport 17

Raport bieżący nr 17/2017

Podstawa Prawna:
Art. 56 ust. 1 pkt 2 Ustawy o ofercie - informacje bieżące i okresowe

Zarząd Centrum Nowoczesnych Technologii S.A. ("Spółka”, "CNT”) informuje, że Nadzwyczajne Walne Zgromadzenie CNT S.A. w dniu 23 lutego 2017 roku ("NWZ”) podjęło uchwały o powołaniu z dniem 23 lutego 2017 roku do składu Rady Nadzorczej Spółki bieżącej kadencji trzech nowych członków Pana Pawła Janusza Antonik, Panią Ewę Danis oraz Pana Roberta Mirosława Sołek.

Poniżej Spółka przekazuje informacje nt. osób powołanych do składu Rady Nadzorczej CNT S.A.

Reklama

Pan Paweł Janusz Antonik

Posiadane wykształcenie:

• Absolwent Politechniki Śląskiej w Gliwicach;

• Absolwent Ruhr Uniwersytet Bochum, Niemcy;

Kierunki: budownictwo, infrastruktura drogowa, budowa tuneli, mechanika gruntów, architektura.

Kwalifikacje i zajmowane wcześniej stanowiska wraz z opisem przebiegu pracy zawodowej:

• Dyrektor projektów infrastrukturalnych na terenie Westfalii, Niemcy w firmie Teerbau GmbH (od 1990 do 1995);

• Członek zarządu i dyrektor generalny w firmie Teerbau Sp. z o.o. w Warszawie (od 1996 do 1999) - projekty przemysłowe i infrastrukturalne;

• Członek zarządu Heitkamp Sp. z o.o. w Warszawie (2000 rok) - projekty przemysłowe;

• Wiceprezes Autostrada Wielkopolska S.A. (od 2001 do 2007) - finansowanie, projektowanie i budowa autostrady A2 w systemie PPP;

• Prezes firmy Strabag Sp. z o.o. (od 2008 do 2013) - projekty infrastrukturalne i kubaturowe;

• Działalność gospodarcza ANWEL (od 2014 do dzisiaj) - branża architektoniczno – budowlana;

• Dyrektor pionu d.s. deweloperskich Mennica Polska S.A. (od 02.2016 do dzisiaj).

Funkcje pełnione w organach innych podmiotów:

• Augustowskie Przedsiębiorstwo Drogowe S.A. (od 2003 do 2012) - Przewodniczący Rady Nadzorczej;

• Polski Asfalt Sp. z o.o. (od 2008 do 2013) - Przewodniczący Rady Nadzorczej;

• Polski Związek Pracodawców Budownictwa (od 2009 do 2013) - Członek Głównej Rady PZPB;

• Ogólnopolska Izba Gospodarcza Drogownictwa (od 2009 do 2013) - Wiceprzewodniczący Głównej Rady OIGD;

• Business Centre Club (od 2008 do dzisiaj) - Członek Rady Głównej BCC.

Pan Paweł Janusz Antonik oświadczył, że nie prowadzi działalności konkurencyjnej względem Centrum Nowoczesnych Technologii z siedzibą w Sosnowcu, ani też nie uczestniczy w spółce konkurencyjnej jako wspólnik spółki cywilnej, spółki osobowej lub jako członek organu spółki kapitałowej, nie uczestniczy też w innej konkurencyjnej osobie prawnej jako członek jej organu.

Pan Paweł Janusz Antonik złożył również oświadczenie, że nie figuruje w Rejestrze Dłużników Niewypłacalnych prowadzonym na podstawie ustawy o KRS.

Pani Ewa Danis

Wykształcenie / Certyfikaty:

• Szkoła Główna Handlowa, (studia podyplomowe w zakresie rachunkowości);

• Szkoła Główna Handlowa, Wydział Handlu Zagranicznego (studia magisterskie);

• Certyfikat księgowy nr 22194/2008;

• Szkolenia m.in. dotyczących tematyki podatkowej, rozliczania działalności budowlanej; handlowej, produkcyjnej, zarządzania nieruchomościami.

Kwalifikacje i zajmowane wcześniej stanowiska wraz z opisem przebiegu pracy zawodowej:

• Certyfikowany księgowy, wieloletnie doświadczenie na stanowisku Głównego Księgowego oraz CFO/Dyrektor finansowy;

• Doświadczenie w obszarach rachunkowości, finansów, prawa podatkowego, zarządzania - zdobyte w polskich i międzynarodowych organizacjach z takich sektorów jak: wydawnictwa, produkcja, handel, budownictwo, wynajem i zarządzanie nieruchomościami komercyjnymi, gastronomia.

Prowadzenie z sukcesem takich projektów jak:

• Organizacja pionów finansowo-księgowymi, HR, Controlingu w spółkach kapitałowych;

• Opracowywanie i wdrażanie systemów sprawozdawczości zarządczej w ramach nadzoru właścicielskiego (budżety, prognozy, analiza odchyleń);

• Rozliczanie projektów inwestycyjnych finansowanych z różnych źródeł;

• Implementacja systemów wspomagających zarządzanie: Symfonia, SAP Business One;

• Udział w projektach związanych z restrukturyzacją i optymalizacją działalności spółek;

• Reprezentowanie firm przed organami skarbowymi, w tym podczas kontroli skarbowych.

Działalność gospodarcza (od 2011 do teraz)

• nadzór księgowy oraz prowadzenie ksiąg rachunkowych w systemie informatycznym Klienta;

• doradztwo w zakresie rachunkowości i rozliczeń podatkowych;

• udział w projektach związanych z restrukturyzacją i optymalizacją działalności spółek;

• reprezentowanie firm przed organami skarbowymi, w tym podczas kontroli skarbowych.

• współpraca z: oddziałem niemieckiej spółki komandytowej, Spółką Dominium S.A., Spółkami Grupy Aldesa Polska, PHU SIGMA Rusztowania Warszawa, Spółką Agro Brusno Sp. z o. o., Urzędami Gmin (Jelcz - Laskowice, Oława, Oleśnica, Wrocław);

• obecnie współpraca z Wartico Invest Sp. z o. o.

S.G. Sp. z o.o. Warszawa (1995-2010) Główna Księgowa / Dyrektor Finansowy. SG Sp. z o.o. (kapitał niemiecki) - działalność w zakresie budownictwa, administracji, zarządzania i wynajmu powierzchni we własnych obiektach handlowo-usługowych, usługi reklamowe

• nadzór nad całością zagadnień finansowo-księgowych i podatkowych w Spółce;

• przygotowywanie raportów na potrzeby Zarządu;

• opiniowanie umów z kontrahentami (wykonawcami projektów budowlanych, najemcami);

• współpraca z instytucjami zewnętrznymi oraz wewnętrznymi działami Spółki.

Polen Constanze Verlag Spółka z o. o. & CO. Spółka Komandytowa - oddział w Warszawie

(od 2000 - do 2012). Oddział niemieckiej spółki komandytowej - branża wydawnicza

• prowadzenie ksiąg rachunkowych i rozliczeń podatkowych;

• współpraca z firmami audytorskimi, doradcami podatkowymi i kancelariami prawnymi.

Znajomość języków obcych:

• niemiecki;

• rosyjski.

Pani Ewa Danis oświadczyła, że nie prowadzi działalności konkurencyjnej względem Centrum Nowoczesnych Technologii z siedzibą w Sosnowcu, ani też nie uczestniczy w spółce konkurencyjnej jako wspólnik spółki cywilnej, spółki osobowej lub jako członek organu w spółki kapitałowej, nie uczestniczy też w innej konkurencyjnej osobie prawnej jako członek jej organu.

Pani Ewa Danis złożyła również oświadczenie, że nie figuruje w Rejestrze Dłużników Niewypłacalnych prowadzonym na podstawie ustawy o KRS.

Pan Robert Mirosław Sołek

Posiadane wykształcenie:

• 2004 Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie & Stockholm University of Business – MBA;

• 2000 Wyższa Szkoła Handlu i Finansów Międzynarodowych, Studia Podyplomowe Wycena Nieruchomości;

• 1998 UMCS w Lublinie, Podyplomowe Studia Menedżerskie;

• 1996 UMCS w Lublinie, Wydział Prawa, Studia Magisterskie.

Kwalifikacje i zajmowane wcześniej stanowiska wraz z opisem przebiegu pracy zawodowej:

Telewizja Polska S.A. – Zastępca Dyrektora ds. Korporacyjnych (wrzesień 2016 – nadal).

Największy publiczny nadawca telewizyjny w Europie Środkowo-Wschodniej. W ramach obowiązków służbowych realizowanie obowiązków zarządzania wykonawczego w TVP S.A. oraz prowadzenie spraw związanych z kontaktami Zarządu z organami władzy i administracji państwowej oraz przedstawicielstwami dyplomatycznymi.

PGE Obrót S.A. – Wiceprezes Zarządu ds. Handlowych (marzec 2016 – czerwiec 2016)

Największa firma na rynku energetycznym, notowana na GPW w Warszawie, wyróżniona w rankingu Rzeczypospolitej trzecim miejscem wśród największych firm w Polsce, ponad 5 mln klientów. Wdrożenie z sukcesem PGE eBOK oraz PGE mBOK dwóch nowoczesnych kanałów komunikacji z klientem.

PKS w Rzeszowie S.A. – Członek Zarządu (listopad 2012 – czerwiec 2016)

Największa firma na rynku przewozów pasażerskich w woj. Podkarpackim. W ub. roku 7,8 mln przewiezionych pasażerów, 451 pracowników, 180 autobusów dalekobieżnych i miejskich, przychody

52 mln PLN. Główne osiągnięcia:

• przygotowanie programu restrukturyzacji PKS w Rzeszowie na lata 2013-2015;

• poprawa wyniku finansowego 2014r. vs 2012r. o ~3 mln netto;

• zwiększenie przychodów: wynajem autobusów o 44%, sprzedaż reklam o 52%, usług myjni o 100%, wprowadzenie nowej oferty usług.

PKS w Krośnie S.A. – Prezes Zarządu (czerwiec 2011 – listopad 2012)

Lider na rynku przewozów pasażerskich w południowej części woj. Podkarpackiego. Przychody 32 mln zł, 239 pracowników, 95 autobusów miejskich i dalekobieżnych. Główne osiągnięcia:

• Poprawa wyniku finansowego o 3,1 mln zł.;

• Restrukturyzacja zatrudnienia (zwolnienia grupowe obejmujące 85 pracowników);

• Wdrożenie nowej struktury organizacyjnej Spółki PKS w Krośnie S.A.;

• Optymalizacja sieci połączeń pasażerskich (poprawa rentowności linii);

• Opracowanie i wdrożenie Strategii Rozwoju na lata 2011-2016r.

RUCH S.A. - Członek Zarządu, Doradca Zarządu, Dyrektor Regionu, Oddziału, Zespołu

(1996- 2001, kwiecień 2006 – marzec 2011)

Największy dystrybutor prasy i towarów FMCG. Sprzedaż roczna ok. 1 mld €. Sieć dystrybucji –

ok. 35,5 tyś punktów sprzedaży detalicznej i 134 hurtownie. Przychody 3,8 mld PLN, 3 100 pracowników. Główne osiągnięcia:

• Reorganizacja struktury wewnętrznej Spółki (wprowadzenie dwuszczeblowej struktury zarządzania);

• Przeprowadzenie reorganizacji zatrudnienia (dwukrotne zwolnienia grupowe obejmujące ok. 1 600 pracowników);

• Optymalizacja sieci sprzedaży hurtowej (likwidacja nierentownych hurtowni);

• Optymalizacja sieci detalicznej (wprowadzenie kalkulatora rentowności punktów Sprzedaży detalicznej);

• Opracowanie innowacyjnego kanału dystrybucji (automaty do sprzedaży prasy oraz kiosk internetowy).

Uzdrowisko "Kopalnia Soli Bochnia” Sp. z o.o. – Wiceprezes Zarządu (marzec 2007 – październik 2008).

Uzdrowisko oferujące gościom szeroką ofertę leczenia i rekreacji. Posiada w swojej ofercie unikalny w skali światowej Podziemny Ośrodek Leczniczy usytuowany w Kopalni Soli, Centrum Rehabilitacji i Odnowy Biologicznej oraz szereg innych atrakcji. Główne osiągnięcia:

• Zwiększenie liczby odwiedzających uzdrowisko (150 000 turystów i kuracjuszy rocznie);

• Wprowadzanie nowych atrakcji turystycznych w tym budowę parku archeologicznego "Osada VI Oraczy”;

• Realizacja instalacji multimedialnych ze środków UE dla turystów odwiedzających Kopalnie Soli

w Bochni.

Przedsiębiorstwo Państwowe "Kopalnia Soli w Bochni” w Likwidacji – Likwidator (wrzesień 2006 –styczeń 2008)

Najstarsza w Polsce kopalnia soli z wielowiekową historią. Obecnie w stanie przekształcenie z przedsiębiorstwa państwowego w spółkę. Główne osiągnięcia:

• Opracowanie strategii przekształcenia P.P "Kopalnia Soli w Bochni” w spółkę Skarbu Państwa;

• Zabezpieczenie i odbudowa podziemnych szybów kopalni;

• Udostępnianie zwiedzającym nowych atrakcji turystycznych, np. podziemne jezioro solne, stacja podziemnej drogi krzyżowej (pierwsza na świecie).

Konsalnet S.A. – Dyrektor Biura w Rzeszowie (listopad 2004 – kwiecień 2006)

Jedna z dwóch największych firm branży usług ochrony osób i mienia w Polsce. Posiada 26 oddziałów regionalnych w całym kraju, zatrudnia 13 000 pracowników ochrony. Obsługuje 8 największych banków w Polsce. Główne osiągnięcia:

• Rozwój Spółki poprzez pozyskanie nowych klientów;

• Nadzór nad wprowadzenie usługi cash processingu (uruchomienie liczarni pieniędzy w Rzeszowie);

• Zapewnienie najwyższej jakości usług w zakresie ochrony fizycznej i elektronicznej.

Przedsiębiorstwo Budownictwa Przemysłowego i Ogólnego Resbud S.A. – Prezes Zarządu-Dyrektor Naczelny (listopad 2001 – czerwiec 2003)

Jedna z największych Firm z branży budownictwa w regionie podkarpackim. Główne osiągnięcia:

• Reorganizacja i wdrożenie programu naprawczego w Firmie, w tym wydzielenie spółek zależnych;

• Utworzenie spółki na Ukrainie i realizacja projektu (budowa zakładu dla Black Red White);

• Wprowadzenie zasad Zarządzania Projektowego;

• Opracowanie i wdrożenie wewnętrznych procedur organizacyjnych i kontrolnych.

Pan Robert Mirosław Sołek oświadczył, że nie prowadzi działalności konkurencyjnej względem Centrum Nowoczesnych Technologii z siedzibą w Sosnowcu, ani też nie uczestniczy w spółce konkurencyjnej jako wspólnik spółki cywilnej, spółki osobowej lub jako członek organu w spółki kapitałowej, nie uczestniczy też w innej konkurencyjnej osobie prawnej jako członek jej organu.

Pan Robert Mirosław Sołek złożył również oświadczenie, że nie figuruje w Rejestrze Dłużników Niewypłacalnych prowadzonym na podstawie ustawy o KRS.

Podstawa prawna: § 5 ust. 1 pkt 22 w związku z § 28 Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia

19 lutego 2009 r. w sprawie informacji bieżących i okresowych przekazywanych przez emitentów papierów wartościowych oraz warunków uznawania za równoważne informacji wymaganych przepisami prawa państwa niebędącego państwem członkowskim (tekst jednolity Dz.U. 2014 poz. 133 z późn. zm.).

PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ
DataImię i NazwiskoStanowisko/FunkcjaPodpis
2017-02-23Jacek TaźbirekPrezes Zarządu

Emitent
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »