PMPG (PGM): Zmiany w strukturze organizacyjnej - raport 14

Raport bieżący nr 14/2007
Podstawa prawna:

Art. 56 ust. 1 pkt 1 Ustawy o ofercie - informacje poufne

W związku z realizowaną strategią rozwoju grupy PMPG, Zarząd Platformy Mediowej Point Group S.A., informuje o zmianach personalnych na stanowiskach kierowniczych spółek wchodzących w skład grupy Platformy Mediowej Point Group. Nowo pozyskane przez Grupę PMPG osoby, będą posiadały stały dostęp do informacji poufnych i kompetencje w zakresie podejmowania decyzji wywierających wpływ na rozwój Grupy PMPG. Stanowiska o strategicznym znaczeniu dla Grupy PMPG zostały objęte przez osoby poniżej wymienione:

Reklama

Grzegorz Skowron-Moszkowicz - objął stanowisko Członka Zarządu ds. Strategii w AdMobile Sp. z o.o. Będzie odpowiedzialny za rozwój nowych rozwiązań w obszarze marketingu mobilnego oraz strategię rozwoju AdMobile. Przez ostatnie 2 lata Pan Grzegorz pracował w firmie BOLS jako Product Group Manager na marce "Bols", wcześniej przez 7 lat - w firmie British American Tobacco, ostatnio jako Brand Manager marki "KENT".

Maciej Olejniczakowski awansując na stanowisko Członka Zarządu ds. Operacyjnych został odpowiedzialny za wdrożenie strategii i rozwój spółki AdMobile. Pan Maciej przez ostatnie 2 lata był Dyrektorem Zarządzającym AdMobile. Wcześniej pracował na stawisku Key Account Manager, w firmie Telecom Media, która w czerwcu 2004 została sprzedana przez Point Group Sp. z o.o. - dzisiejsza PMPG - do funduszu Inwestycyjnego BB Capital.

Matyldzie Szymalskiej pełniącej funkcję Dyrektora ds. Sprzedaży Mediów Drukowanych została powierzona odpowiedzialność za wdrożenie nowej strategii rozwoju działu, w tym także za procesy rekrutacyjne. Matylda pracuje w Media Point Group od 4 lat. Wcześniej na stanowisku Managera.

Andrzej Gwiazda - objął stanowisko Dyrektora ds. Realizacji Produkcji w Media Point Group Sp. z o.o. w ramach nowego projektu telewizyjnego "Machina TV" . Jest odpowiedzialny za przygotowanie biblioteki kontentu do w/w projektu. Pan Andrzej przez ostatnie 7 lat pracował w Grupie ITI dla TVN, gdzie pełnił funkcję Szefa Działu Realizacji.

Witold Zorski, który dołączył do firmy jako Dyrektor ds. Mediów Interaktywnych odpowiada obecnie za wyodrębnienie agencji interaktywnej ze struktur Platformy Mediowej Point Group S.A. Poprzednio Pan Witold pracował jako Project Manager w firmie Arc Worldwide Polska (Grupa Leo Burnett), gdzie odpowiadał za zarządzanie projektami interaktywnymi dla takich firm jak: Philip Morris Polska, LG Electronics, Lockheed Martin.

Tatiana Matwijów - HR Manager objęła odpowiedzialność za całokształt procesów personalnych. Jej zadaniem będzie zbudowanie działu obsługującego wszystkie spółki grupy, która w najbliższym czasie planuje znaczący wzrost zatrudnienia, w tym na stanowiskach strategicznych. Przez ostatnie 4 lata Tatiana pracowała w firmie LU Polska (część koncernu Danone), gdzie jako Kierownik ds. Rozwoju i Szkoleń odpowiadała głównie za procesy szkoleniowe, rekrutacyjne, ocenę okresową i komunikację wewnętrzną.

Zarząd Platformy Mediowej Point Group S.A. realizuje strategię rozwoju również poprzez rekrutacje osób na stanowiska o strategicznym znaczeniu dla firmy. Obecnie prowadzone są rekrutacje na kolejne stanowiska członków zarządu i rady nadzorczej.
Michał M. Lisiecki - Prezes Zarządu

Emitent
Dowiedz się więcej na temat: Raport bieżący
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »