Wirtualne panoramiczne wycieczki oraz filmy w serwisie otoDom.pl

Jeżeli dobre zdjęcie warte jest tysiąca słów, to ile jest wart dobry film? Billboard, ulotki, plakat, katalog, reklama w prasie to formy reklamy deweloperów i biur nieruchomości, które nie przynoszą już takich efektów, jak kilka lat temu. Serwis otoDom.pl udostępnia nowe możliwości prezentacji nieruchomości: film i wirtualne wycieczki.

Jeżeli dobre zdjęcie warte jest tysiąca słów, to ile jest wart dobry film? Billboard, ulotki, plakat, katalog, reklama w prasie to formy reklamy deweloperów i biur nieruchomości, które nie przynoszą już takich efektów, jak kilka lat temu. Serwis otoDom.pl udostępnia nowe możliwości prezentacji nieruchomości: film i wirtualne wycieczki.

Około 90 proc. potencjalnych klientów deweloperów i biur nieruchomości przegląda oferty w internecie. Jeden na trzech nabywców właśnie tam po raz pierwszy zobaczył swój przyszły dom czy mieszkanie - wynika z danych NAR (National Association of Realtors) z 2009 roku.

Przeciętny konsument, przeglądając oferty dostępne w sieci, zwraca przede wszystkim uwagę na stronę wizualną. Im lepsza forma prezentacji nieruchomości, tym większa szansa na zainteresowanie ze strony kupującego. - Istnieją nowe metody wizualizacji wnętrz - mówi Przemysław Kotwicki, kierownik serwisu otoDom.pl. Wirtualna wycieczka to połączona w całość seria zdjęć panoramicznych, pozwalająca potencjalnym kupującym poczuć się tak, jakby naprawdę byli w danym mieszkaniu. Zwiedzający - przy pomocy strzałek - może dowolnie "poruszać się" po pomieszczeniach. W serwisie otoDom.pl można również zamieścić film prezentujący nieruchomość, np. z serwisu YouTube.

Reklama

Korzyści dla deweloperów i biur nieruchomości

Po pierwsze, oszczędność czasu. Klienci mogą zapoznać się z większą liczbą nieruchomości jeszcze przed spotkaniem z agentem. W ten sposób unikamy niepotrzebnego oglądania mieszkań, które nie leżą w sferze zainteresowania potencjalnych nabywców.

Po drugie, atrakcyjna wizualizacja nieruchomości wpływa na oglądalność danej oferty. Potencjalny klient więcej czasu spędzi na "studiowanie" ciekawej wizualnie oferty w internecie.

I wreszcie, deweloperzy czy biura nieruchomości mogą wykorzystać filmy lub wycieczki panoramiczne, aby wyróżnić się spośród konkurencji. Atrakcyjne przedstawienie oferty może być sposobem na budowanie marki.

Zajrzyj już dziś na: http://otodom.pl/

Chcesz kupić/sprzedać mieszkanie? Sprawdź oferty w serwisie Nieruchomości INTERIA.PL

Informacja prasowa
Dowiedz się więcej na temat: wycieczki | filmy | film | nieruchomości
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »