Awarii w PKO BP ciąg dalszy. Słuchacze RMF FM alarmują: Nie możemy wypłacić pieniędzy!

PKO BP wciąż nie udało się usunąć awarii, przez którą klienci banku mają problemy z wypłaceniem gotówki z bankomatów i płaceniem kartami w sklepach. Rzeczniczka banku, z którą reporter RMF FM rozmawiał ponownie przed 15:00, nie potrafiła powiedzieć, jak długo jeszcze potrwa awaria.

"Nie miałam co dać dzieciom wczoraj na kolację, o dzisiejszym obiedzie nie wspominając! Jemy ryż z mlekiem. Dzieci głodne, co mam im powiedzieć?! 'Może zjemy obiad na kolację'?!" - taką poruszającą wiadomość dostaliśmy od słuchaczki na Gorącą Linię RMF FM.

To drugi dzień kłopotów klientów PKO BP. Wczoraj problemy z wypłaceniem gotówki z bankomatów zaczęły się pojawiać po godzinie 14:00. Nasi słuchacze i internauci alarmowali, że nie są w stanie wypłacić pieniędzy nie tylko z bankomatów PKO BP, ale również z Euronetu i cash4you. Awarię udało się opanować dopiero pod wieczór. Jak dowiedział się reporter RMF FM Grzegorz Kwolek, do tej pory nie udało się ustalić przyczyny tej awarii.

Reklama

Dzisiaj rano bank zapewniał nas, że kłopoty już się nie pojawiają. Niedługo potem słuchacze i internauci zasypali nas jednak sygnałami z różnych regionów kraju, że bankomaty znów nie działają, nie da się też płacić kartami w sklepach.

Przed godziną 15:00 reporter RMF FM Grzegorz Kwolek ponownie skontaktował się z rzeczniczką PKO BP, która nie potrafiła powiedzieć, kiedy awaria zostanie usunięta. Stwierdziła jedynie, że jest szansa na "dobre wiadomości", ale na razie bank nie chce ich oficjalnie podawać.

Wiadomość od słuchacza na Gorącą Linię RMF FM: Dziś o godzinie 11 zastała mnie w banku niemiła niespodzianka. Zaciekawił mnie tłum, którego nigdy nie było. Zastanawiam się: "no okej, pewnie ludzie sprawdzają stan konta, czy wypłata do 10-tego przyszła", a tu okazuje się, że bankomat PKO w Gnieźnie nie wypłaca pieniędzy, a kartę oddaje po dłuższej chwili.... Czyżby to było złośliwie ze strony PKO, aby ludzie nie mieli pieniążków na długiii weekend? :) Pozdrawiam Hubert

Co zrobić, jeśli bank zablokował ci pieniądze

Klientów, którym bank zablokował środki na koncie, mimo że nie zdołali wypłacić pieniędzy, uspokaja rzeczniczka PKO BP Elżbieta Anders. Radzi, by w takiej sytuacji jak najszybciej skontaktować się z infolinią albo oddziałem banku. Obiecuje, że te reklamacje będą rozpatrywane priorytetowo. - Tak szybko, jak to jest możliwe. Dlatego zachęcam do szybkiego składania reklamacji w tych przypadkach - mówi.

To kolejna w ostatnim czasie awaria w tym banku. We wrześniu klienci PKO BP mieli kłopoty przy korzystaniu z bankowości internetowej. Wtedy przyczyną okazały się problemy przy zmianie systemu informatycznego.

Grzegorz Kwolek, Edyta Bieńczak

Awaria w PKO BP. Czytaj więcej na RMF 24!

RMF
Dowiedz się więcej na temat: PKO BP SA | bankomaty | RMF FM | awaria | bankomat | jak długo | PKO
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »