​Agencja Wywiadu szuka kandydatów po raz pierwszy na targach pracy

Agencja Wywiadu szuka kandydatów na otwartych targach pracy Absolvent Talent Days. Nasze uczestnictwo w największych w Polsce targach pracy jest naturalną kontynuacją budowy wizerunku nowoczesnej służby wywiadowczej oraz ciekawego i solidnego pracodawcy - powiedzieli przedstawiciele AW.

Jak przekazali przedstawiciele AW (ze względu na charakter służby chcieli pozostać anonimowi), w ostatnich latach ich aktywność w przestrzeni publicznej wzrosła, m.in. pojawili się w mediach społecznościowych, zmodernizowali stronę internetową i rozpoczęli cykliczne wykłady na uczelniach wyższych.

"Stanowi to spójną, świadomą i przemyślaną politykę, która ma służyć upowszechnianiu wiedzy na temat zadań stawianych przed Agencją Wywiadu, jej roli w systemie bezpieczeństwa krajowego i międzynarodowego oraz budowaniu społecznego zaufania do Agencji" - dodali. Wskazali, że kolejnym celem jest "ułatwienie wyszukiwania wartościowych kandydatów".

Reklama

Według przedstawicieli Agencji Wywiadu, dzięki komunikacji ze społeczeństwem przy pomocy współczesnych środków dołączyli "do grona najlepszych demokratycznych służb wywiadowczych, których obecność w przestrzeni publicznej jest już od dawna w wielu krajach standardem". Dodali, że tak działa się już m.in. w Stanach Zjednoczonych, Wielkiej Brytanii i Izraelu.

Dlatego - według AW - uczestnictwo w największych w Polsce targach pracy Absolvent Talent Days, które odbędą się we wtorek na stadionie PGE Narodowym w Warszawie, jest "naturalną kontynuacją budowy wizerunku nowoczesnej służby wywiadowczej oraz ciekawego i solidnego pracodawcy".

"To jest pierwsza edycja targów, w których bierzemy udział. W edycji jesiennej Absolvent Talent Days mieliśmy już swoje stoisko w Gdańsku, Poznaniu, Krakowie, Katowicach i Wrocławiu" - poinformowali przedstawiciele AW. We wtorek ich stoisko będzie również na targach na stadionie PGE Narodowym w Warszawie. "Do tej pory nasze wcześniejsze targi pracy cieszyły się sporym zainteresowaniem" - dodali.

Aby dotrzeć do młodych Polaków, którzy wchodzą na rynek pracy, AW rozpoczęła ostatnio kampanię informacyjno-promocyjną pod hasztagiem #genWywiadu. Przy jej pomocy poszukuje kandydatów do służby. "Rozpoczynając dialog z młodym pokoleniem Polaków przy wykorzystaniu znanych mu kanałów informacyjnych i języka, nie naruszamy tym samym powagi urzędu" - zaznaczyli przedstawiciele AW.

Jak podkreślili, nowe działania, pozwalające dotrzeć do większej liczby, zwłaszcza młodych, potencjalnych kandydatów, "nie oznaczają jednoczesnej rezygnacji z tradycyjnych form rekrutacji prowadzonych w oparciu o specyficzne metody właściwe dla służby wywiadowczej".

Każdy przyszły oficer Agencji Wywiadu musi sprostać wszystkim kryteriom procedury kadrowej, która trwa około pół roku. Po pozytywnym przejściu etapu rekrutacji nowy pracownik AW może liczyć na wynagrodzenie rzędu 4500 zł netto, a po ukończeniu kilkumiesięcznego szkolenia oficerskiego - prawie 5 tys. zł netto.

PAP
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »