Brytyjska Capita zatrudni 500 osób w centrum outsourcingowym

Capita, największa firma outsourcingowa w Wielkiej Brytanii (notowana na LSE), zatrudni docelowo 500 pracowników w swoim nowym centrum biznesowym, które rozpocznie działalność jesienią tego roku w centrum Krakowa.

Jak poinformowała londyńska firma w piątkowym komunikacie, będzie to pierwsze tego typu jej centrum w Polsce i Europie kontynentalnej.

Centrum zatrudni docelowo 500 osób, które przyjmowane będą do pracy na przestrzeni najbliższych 18 miesięcy. Krakowski oddział będzie obsługiwać zarówno obecnych, jak i nowych klientów Capity w Polsce oraz innych krajach europejskich.

Pracownicy będą świadczyć usługi w zakresie obsługi klienta oraz wsparcia działalności biznesowej w administracji, finansach, IT, HR, ubezpieczeniach dla klientów sektora prywatnego i publicznego, do których należą m.in. Axa, BBC, NHS, Prudential, rząd Wielkiej Brytanii czy Zurich.

Reklama

- Krakowskie centrum biznesowe stanie się jedną z naszych strategicznych lokalizacji, z których również świadczyć będziemy usługi dla klientów mających swoje siedziby w Wielkiej Brytanii i poza nią - powiedział cytowany w komunikacie manager krakowskiego Centrum Darren Owens.

Oblicz swoją płacę netto. Sprawdź, ile trafia do ZUS, NFZ i US

Kwotowana na londyńskiej giełdzie The Capita Group Plc (wchodzi w skład indeksu FTSE 100) jest wiodącą w Wielkiej Brytanii firmą świadczącą usługi outsourcingowe dla biznesu. Firma zatrudnia 37 tys. osób w ponad 350 lokalizacjach, w tym 64 centrach biznesowych w Wielkiej Brytanii, Irlandii, na Wyspach Normandzkich oraz w Indiach. Przychód firmy w zeszłym roku wyniósł 2,74 mld funtów brytyjskich.

Szukasz pracy? Przejrzyj oferty w serwisie Praca INTERIA.PL

PAP
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »