Firmy pomagają w walce z COVID-19

Dodatkowe wsparcie dla pracowników sklepów – Lidl Polska rekrutuje

Pracownicy sektora handlu to teraz jedna z niezbędnych grup zawodowych dla zapewnienia stałego dostępu do niezbędnych produktów nam wszystkim. Aby wesprzeć swój zespół, Lidl Polska rozpoczął właśnie rekrutację na nowe stanowisko w sklepie o nazwie „pracownik wsparcia sprzedaży”. To kolejne rozwiązanie sieci, która oprócz bezpieczeństwa, pragnie zapewnić swoim pracownikom komfort w okresie wzmożonego natężenia obowiązków.

Sieć właśnie rozpoczęła rekrutację na stanowisko pomocnicze w zakresie wsparcia sprzedaży, które zostanie wdrożone w struktury firmy. W okresie zwiększonej ilości pracy, Lidl pragnie w ten sposób wesprzeć obecnych pracowników sklepu w ich codziennych obowiązkach, takich jak rozpakowywanie towaru czy dbanie o porządek. Dodatkowe stanowisko pomoże pracownikom w utrzymywaniu wysokiego poziomu higieny pracy, co w obecnej sytuacji jest dla firmy najwyższym priorytetem.

- Nasz zespół ma aktualnie wiele nowych obowiązków, a dzięki ich zaangażowaniu każdego z nas w wykonywaną pracę sklepy Lidl mogą być nieprzerwanie otwarte. Praca w handlu jest zajęciem niezwykle wymagającym, tym bardziej w tej nieporównywalnej z żadną inną sytuacji. Dlatego pragnąc wesprzeć pracowników naszych sklepów zdecydowaliśmy się wprowadzić nowe stanowisko - pracownik wsparcia sprzedaży - to stanowisko, które zostanie wprowadzone w struktury naszej firmy. Pragniemy podkreślić, że mamy szereg rozwiązań, mających na celu zapewnienie naszym pracownikom wysokiego poziomu bezpieczeństwa. Dotychczas zamontowaliśmy już ekrany ochronne z plexi przy kasach, wykleiliśmy specjalne oznaczenia na podłodze, aby ułatwić klientom utrzymywanie właściwego odstępu oraz wprowadziliśmy model zmianowy podczas pracy. W każdym sklepie pracownicy mogą korzystać z podajników ze środkami dezynfekcyjnymi, płynów antybakteryjnych, rękawiczek ochronnych, a od przyszłego tygodnia rozpoczynamy przekazywanie - specjalnych osłon ochronnych twarzy, przyłbic - mówi Aleksandra Robaszkiewicz, head of corporate communications, Lidl Polska.

Reklama

Nowe stanowisko w strukturze firmy pojawi się w kwietniu. Sieć sklepów Lidl Polska liczy już ponad 700 placówek, dlatego zainteresowani pracą będą mogli znaleźć stabilne zatrudnienie w pobliżu swojego miejsca zamieszkania.

- Jesteśmy świadomi również tego, że w związku z zaistniałą sytuacją wiele osób straciło dotychczasowe zatrudnienie. Pragniemy wesprzeć ich, jak również polską gospodarkę - tworząc nowe miejsca pracy na terenie całej Polski. Tym bardziej cieszy nas fakt, że tym sposobem łączymy ze sobą dwie korzyści - pomagamy gospodarce tworząc nowe miejsca pracy, ale przede wszystkim naszym koleżankom i kolegom w sklepach, odciążając ich dodatkowym wsparciem - dodaje Aleksandra Robaszkiewicz.

Opr. KM

Dowiedz się więcej na temat: Lidl | Polska
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »