Ten Square Games debiutuje na głównym parkiecie GPW

Akcje Ten Square Games, jednego z największych krajowych producentów i wydawców gier mobilnych oraz przeglądarkowych, znanego z hitów Let's Fish i Fishing Clash, zadebiutowały na głównym parkiecie GPW w Warszawie. W kwietniu spółka przeprowadziła Ofertę Publiczną o łącznej wartości 94 mln zł. Kurs akcji na debiucie wyniósł 52,2 zł, co oznacza wzrost o 13,5 % względem ceny z Oferty.

Akcje Ten Square Games, jednego z największych krajowych producentów i wydawców gier mobilnych oraz przeglądarkowych, znanego z hitów Let's Fish i Fishing Clash, zadebiutowały na głównym parkiecie GPW w Warszawie. W kwietniu spółka przeprowadziła Ofertę Publiczną o łącznej wartości 94 mln zł. Kurs akcji na debiucie wyniósł 52,2 zł, co oznacza wzrost o 13,5 % względem ceny z Oferty.

- "Bardzo się cieszymy, że dołączyliśmy do grona spółek publicznych. Debiut na głównym parkiecie GPW jest ważnym etapem w rozwoju naszej Grupy. Wejście na giełdę umożliwi nam rynkową wycenę naszego biznesu i pozwoli, jeszcze bardziej, uwiarygodnić go w oczach obecnych i przyszłych inwestorów. Dziękujemy akcjonariuszom za zaufanie, dołożymy wszelkich starań, aby realizacja przyjętej przez nas strategii zaowocowała wzrostem wartości spółki." - informuje Maciej Popowicz, prezes Ten Square Games.

Do obrotu na GPW wprowadzonych zostało 7.275.000 akcji serii A. W kwietniu spółka przeprowadziła Ofertę Publiczną, w której dotychczasowi akcjonariusze sprzedali inwestorom indywidualnym i instytucjonalnym łącznie 2.043.750 akcji, co stanowi około 28 proc. kapitału Ten Square Games. Cena sprzedaży została ustalona na 46 zł z akcję, a wartość Oferty wyniosła ponad 94 mln zł. Oferującym był Haitong Bank, zaś doradcą finansowym CC Group. Za komunikację związaną z ofertą odpowiedzialna była agencja relacji inwestorskich InnerValue.

Reklama

- "Zainteresowanie akcjami ze strony inwestorów przekroczyło liczbę oferowanych przez nas akcji - oznacza to, że rynek docenia i wierzy w przyjęty przez nas model biznesowy, co bardzo nas cieszy i motywuje do działania. Jesteśmy przekonani, że dalsza wspólna praca zaowocuje kolejnymi projektami na miarę hitów." - dodaje wiceprezes Ten Square Games, Arkadiusz Pernal.

Ten Square Games specjalizuje się w grach o tematyce hobbystycznej. Produkuje i wydaje gry w modelu free-to-play, zarabiając na mikropłatnościach i reklamach. Od początku swojej działalności Grupa stworzyła ponad 200 gier. Najbardziej rozpoznawalnym projektami są Let's Fish, w którą zagrało już ponad 60 mln graczy i Fishing Clash - obecnie najbardziej popularna gra wędkarska na świecie.

Ten Square Games jest 479 spółką notowaną na głównym rynku oraz 4 debiutem na tym rynku w 2018 roku.

Ten Square Games S.A. to jeden z największych w Polsce producentów i wydawców gier mobilnych i przeglądarkowych. Studio zostało założone w 2011 r. przez Macieja Popowicza i Arkadiusza Pernala - twórców serwisu społecznościowego Nasza Klasa (nk.pl), w ramach którego rozwinęli jedną z pierwszych platform gier free-to-play. Obecnie w Grupie pracuje ponad 120 specjalistów, a portfolio wrocławskiego dewelopera gier to około 200 tytułów, których łączna liczba pobrań na świecie przekroczyła 280 mln. Produkcje Grupy udostępniane są w modelu free-to-play, a ich monetyzacja odbywa się poprzez mikropłatności oraz reklamy. Najbardziej popularne produkcje Ten Square Games to gry sportowo-symulacyjne "Fishing Clash", "Let's Fish" ("Na ryby"), "Wild Hunt".

mzb

INTERIA.PL
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »