Kompleksowa obsługa klientów TAURON

TAURON powiększył portfolio ofertowe o kolejne usługi serwisowe. Do Elektryka 24H, Serwisanta 24H, GazPomocy 24H i Serwisanta Gazowego 24H dołączyły usługi PLUS. Kolejnym krokiem w kierunku klientocentryczności TAURONA jest połączenie obszaru zarzadzania korporacyjnego z obszarem klienta, co pozwoli lepiej wykorzystać potencjał produktowy Grupy TAURON, wzbogacając go o dodatkowe usługi. Wszystko po to, aby wyjść naprzeciw potrzebom wymagającego klienta.

TAURON powiększył portfolio ofertowe o kolejne usługi serwisowe. Do Elektryka 24H, Serwisanta 24H, GazPomocy 24H i Serwisanta Gazowego 24H dołączyły usługi PLUS. Kolejnym krokiem w kierunku klientocentryczności TAURONA jest połączenie obszaru zarzadzania korporacyjnego z obszarem klienta, co pozwoli lepiej wykorzystać potencjał produktowy Grupy TAURON, wzbogacając go o dodatkowe usługi. Wszystko po to, aby wyjść naprzeciw potrzebom wymagającego klienta.

Zorientowanie na klienta

Zgodnie z nową strategią Grupy - TAURON intensywnie rozwija segment sprzedaży oraz nowe produkty i usługi. Wszystko po to, aby dynamiczniej zmieniać profil marki w kierunku orientacji na klienta, zmianie podlega również struktura zarządcza. W TAURON Polska Energia skoncentrowano zarządzanie obszarami klienta i wsparcia korporacyjnego, za które odpowiada teraz w zarządzie wiceprezes Kamil Kamiński.

- Chcemy być firmą, która najlepiej w polskiej branży energetycznej odpowiada na potrzeby klientów. Aby to osiągnąć potrzebne jest pełne zorientowanie organizacji na ich potrzeby. Grupa TAURON, po wdrożeniu nowego modelu biznesowego, konsekwentnie staję się taką właśnie organizacją - podporządkowaną klientom, wokół których budowana jest wartość marki - podkreśla Kamil Kamiński.

Reklama

Plusy oferty z PLUSEM

Najwyższa jakość i spełnianie oczekiwań klientów to podstawowe wyróżniki linii usług serwisowych, którą TAURON rozwija od 2014 roku. Dotychczasowe pakiety zostały wzbogacone o usługi szklarza, ślusarza i hydraulika.

Wybór akurat tych trzech specjalistów poprzedzono analizą rynku usług serwisowych w Polsce. Rynek potwierdził, że to właśnie interwencje tych fachowców są najczęściej zamawiane przez klientów. W ramach usług Serwisant 24H PLUS i Serwisant Gazowy 24H PLUS klienci mają zapewnioną pomoc hydraulika, który pomoże w przypadku awarii wewnętrznej instalacji wodnej i kanalizacyjnej. Wsparcie ślusarza w razie uszkodzenia zamków drzwi zewnętrznych oraz pomoc szklarza w przypadku uszkodzenia szyb w oknach zewnętrznych.

Ponadto w nowych pakietach klienci mają zagwarantowane to, co cenili w usługach TAURONA już wcześniej. Prąd z Serwisantem 24H PLUS łączy atrakcyjną cenę energii elektrycznej z usługą naprawy instalacji elektrycznej oraz sprzętu ADR, RTV, PC lub urządzeń biurowych. Usługą oferowaną na podobnych warunkach jest Gaz z Serwisantem Gazowym 24H PLUS. Dotyczy naprawy instalacji i urządzeń gazowych.

- Postawiliśmy na dalsze poszerzanie zakresu oferty z linii Serwisant 24h, ponieważ dane wskazują, że z usług serwisowych TAURONA klienci korzystają wielokrotnie częściej niż z podobnych tego typu ofert dostępnych na rynku. Nowa, bogatsza oferta potwierdza, że TAURON potrafi oferować klientom takie produkty i usługi, które są im naprawdę potrzebne i przydatne w codziennym życiu - Grzegorz Lot, wiceprezes zarządu TAURON Sprzedaż.

Zarówno Prąd z Serwisantem 24H PLUS, jak i Gaz z Serwisantem Gazowym 24H PLUS funkcjonują w dwóch wersjach. Jeden wariant przeznaczony jest dla klientów z gospodarstw domowych, drugi dla sektora małych i średnich przedsiębiorstw.

Gwarancja najwyższej jakości

Ważną zasadą, na którą stawia TAURON, jest oferowanie produktów, które spełniają najwyższe standardy jakości. Warto podkreślić, że zarówno w przypadku Serwisanta 24H, jak i Serwisanta Gazowego 24H standardy jakości zostały zweryfikowane przez niezależne instytucje. Serwisant 24H otrzymał Godło Quality International w 10. Edycji Programu Najwyższa Jakość QI 2016. Serwisant Gazowy - 24H Europejski Certyfikat Jakość Roku 2016.

PLUS ze "Zwrotem za prąd" dla gospodarstw domowych

Dodatkowym atutem oferty z PLUSEM jest możliwość uzyskania przez klientów indywidualnych bonusu, który zmniejszy rachunek za prąd. Klient, który wybierze Prąd z Serwisantem 24H PLUS może uzyskać do 30 zł zwrotu za prąd. Kto skorzysta z Serwisanta Gazowego 24H PLUS otrzyma bonus w wysokości nawet 25 zł. Korzyści można sumować. Wybór innych usług i produktów również wiąże się z uzyskaniem "Zwrotu za prąd". Można zyskać nawet 760 zł w ciągu roku.

Szczegółowe informacje na temat Serwisanta 24H PLUS oraz Serwisanta Gazowego 24H PLUS dostępne są m.in. na stronie www.tauron.pl.

TAURON Polska Energia SA jest spółką holdingową w grupie kapitałowej, która zajmuje się wydobyciem węgla, wytwarzaniem, dystrybucją i sprzedażą energii. Grupa TAURON obejmuje swoim działaniem 18 proc. powierzchni kraju i jest jednym z największych podmiotów gospodarczych w Polsce, w tym największym dystrybutorem oraz drugim sprzedawcą i wytwórcą energii elektrycznej. W skład Grupy TAURON wchodzą m.in. TAURON Wytwarzanie, TAURON Dystrybucja, TAURON Sprzedaż, TAURON Obsługa Klienta, TAURON Wydobycie, TAURON Ekoenergia oraz TAURON Ciepło. Od 2010 roku akcje TAURON Polska Energia SA notowane są na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie m.in. w indeksach WIG20 i WIG30. Spółka wchodzi w skład indeksu spółek odpowiedzialnych społecznie - RESPECT Index.

mzb

INTERIA.PL
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »