Analitycy: Biedronka szybko nie wejdzie w sprzedaż internetową

Obecnie żadna marka Jeronimo Martins nie posiada kanału sprzedaży internetowej. Jednak według COO Grupy Jeronimo Martins, Pedro Pereira da Silva, prędzej czy później sprzedaż internetowa stanie się jednym z kanałów sprzedaży.

- W przypadku polskiego rynku, obecny jednak niski udział sprzedaży internetowej żywności w całym rynku (0,25 proc. całego rynku w 2014) każe przypuszczać, że stworzenie tego kanału sprzedaży nie nastąpi szybko - uważają analitycy DM PKO BP.

Jak wskazują analitycy, handel żywnością przez internet znajduje się w Polsce we wczesnej fazie rozwoju. Według raportu E-commerce in Europe 2014, sporządzonym przez PostNord, żywność stanowiła 4 proc. produktów kupionych online, a zakupów żywności przez internet dokonało 0,8 mln Polaków. Ze wskaźnikiem 4 proc. Polska znajduje się na poziomie Włoch i krajów Beneluksu, natomiast w Niemczech i Francji odsetek ten wynosi 11 proc., a w Wielkiej Brytanii 27 proc. (...)

Reklama

Więcej informacji w portalu dlahandlu.pl

Dowiedz się więcej na temat: Biedronka | Sprzedaż internetowa | Jeronimo Martins
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »