Auchan szykuje rewolucję w etykietach cenowych

W maju spółka Auchan Retail podjęła współpracę z chińskim start-upem Hanshow Technology. Owocem współpracy ma być wypracowanie innowacyjnego centralnego narzędzia do etykietowania. Jeśli rozwiązanie pomyślnie przejdzie fazę testów, zostanie wprowadzone m.in. do Polski.

Technologia ma za zadanie znacznie ułatwić klientom zakupy, a pracownikom pracę. Cyfrowe rozwiązanie może zostać wdrożone na całą oferowaną gamę produktów. Etykiety przy półce mogą zostać zmieniane szybciej i łatwiej.

Obecnie firma jest w trakcie testów. Pilotaż jest prowadzony w placówkach sieci we Francji i Luksemburgu. Gdy testy zostaną zakończone, rozwiązanie będzie można uruchomić we wszystkich krajach, w których funkcjonuje Auchan Retail, czyli także w Polsce, i we wszystkich formatach (hipermarkety, supermarkety i sklepy ultra-convenience).

Reklama

Cyfrowe etykiety LED są kontrolowane centralnie, co oznacza, że wyświetlane ceny są "bardziej wiarygodne". Ponadto, nowe narzędzie korzysta z geolokalizacji, co oznacza, że produkty mogą być "śledzone" poprzez aplikację Auchan lub interaktywną mapę sklepu.

Więcej informacji w portalu dlahandlu.pl

Dowiedz się więcej na temat: handel | Auchan Polska Sp. z o.o. | etykiety
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »