Biedronka: Planujemy testy kas samoobsługowych
- Aby lepiej odpowiadać na potrzeby naszych klientów inwestujemy też w rozwój technologii, pozwalających głębiej zrozumieć indywidualne zwyczaje i preferencje zakupowe oraz odpowiednio dobrać ofertę dla danego klienta - a w efekcie zwiększyć efektywność promocji - informuje Biedronka.
(...) - Stale prowadzimy wiele testów różnych rozwiązań, które mogą się przełożyć na lepsze doświadczenie zakupowe naszych klientów. Przykładem takiego rozwiązania są planowane testy kas samoobsługowych, które w naszej opinii mogą dodatkowo wesprzeć pracę kasjerów i pomóc zapewnić sprawną obsługę klientów w momentach największego natężenia ruchu w sklepie. O przyszłości tego rozwiązania zdecydują wyniki testu - podaje sieć handlowa.
- Jesteśmy świadomi faktu, że seniorzy stopniowo stają się coraz większą grupą nabywców i choć wielu z nich jest otwarta na nowe technologie i ułatwienia oraz chętnie wprowadza je do codziennego życia, niektórzy podchodzą do nowych rozwiązań z większą nieufnością. Dlatego też zadaniem sieci handlowych i producentów jest dostarczanie przyjaznych rozwiązań dla klientów należących do wszystkich grup wiekowych - podsumowuje Biuro Prasowe Jeronimo Martins Polska.
Więcej informacji na portalspozywczy.pl