Chcesz sprzedawać więcej przez internet w 2016 roku? - wysłuchaj rad 24 praktyków e-handlu

Jak uniknąć pułapek prawnych prowadząc e-handel w Niemczech? Jak wykorzystać wideo, Snapchat i Instagram do zwiększenia sprzedaży? Jak mierzyć efektywność kampanii? Odpowiedzi poznamy już 29 września podczas III Kongresu eHandlu, organizowanego przez twórców Targów eHandlu.

Kongres eHandlu to 24 prezentacje przygotowane przez praktyków marketingu internetowego i e-commerce oraz niepowtarzalna okazja do networkingu. Na stronie wydarzenia można sprawdzić już pełną agendę oraz listę Uczestników kongresu - www.kongres-ehandlu.pl

- Genezą Kongresów eHandlu były ShopCampy - spotkania dla właścicieli sklepów internetowych organizowane w latach 2009-2014 oraz Targi eHandlu (najbliższa IX edycja już 14.10. br.). Jako Fundacja Polak 2.0 chcemy pokazać, że udział w merytorycznej konferencji nie musi kosztować kilka tysięcy złotych i organizować spotkania, podczas których osoby zajmujące się e-handlem będą mogły wymienić się swoimi doświadczeniami - mówi Marek Tomaszewski z Fundacji Polak 2.0.

Reklama

Kongres eHandlu to idealna okazja, aby spotkać się z liderami rynku i zyskać wszechstronną wiedzę o panoramie dostępnych rozwiązań. Organizatorzy zaprosili prelegentów, którzy reprezentują różne obszary e-handlu, różne branże oraz różne rozmiary prowadzonej działalności. Wszystko po to, aby przedstawić zróżnicowane punkty widzenia przy zachowaniu praktycznego podejścia do prezentowanych problemów.

Angażujący marketing mobilny

34 proc. sprzedaży online na świecie dokonywana jest za pomocą urządzeń mobilnych. Smartfony i tablety nie służą już głównie do przeglądania produktów, a są częścią ścieżki zakupowej prowadzącej do konwersji. Nowe technologie przeznaczone dla mobile i możliwości cross-device zmieniają radykalnie marketing online. Ze wzrostem sprzedaży mobilnej, właściciele marek muszą rozumieć jak dopasować swoje strategie marketingowe pod użytkowników korzystających z kilku urządzeń. Sprawdzimy jak zmieniają się reguły gry i jak reklamodawcy mogą dopasować się, aby odnieść sukces w świecie mulitscreen.

Wideo, Snapchat i Instagram a sprzedaż

Facebook w strategii marketingowej e-sklepu stał się elementem oczywistym. Jednak w dobie nowych technologii, ciągłych zmian i powstawania nowych serwisów oraz potrzeb użytkowników, musimy zwrócić uwagę na te kanały, w których coraz częściej komunikują się i spędzają czas. Według badań na Instagramie użytkownicy angażują się średnio 15 razy więcej (na 1 publikowany przez markę post), a na Snapchacie 60 proc. z nich jest aktywnych praktycznie codziennie. Czy to chwilowa moda? Jak wykorzystać popularne serwisy do działań marketingowych w e-commerce? Szczegóły przedstawi Katarzyna Młynarczyk z Socjomanii.

- Zastosowanie wideo na karcie produktu zwiększa konwersję do 30 proc. Klient, oglądając wideo z produktem, którego poszukuje, automatycznie tworzy projekcję siebie jako właściciela, co wpływa znacząco na decyzję o zakupie - Karol Modzelewski, Muse na temat wykorzystania wideo w e-commerce.

Jeśli chodzi o media społecznościowe, to oczywiście należy tu rozgraniczyć prowadzenie działań "sprzedażowych" czyli np. kampanii remarketingowej od działań związanych z udziałem i budowaniem społeczności. To właśnie te drugie często są analizowane tylko z perspektywy wygenerowanej sprzedaży i oceniane jako nieefektywne. Taką jednowymiarową oceną niestety można zamknąć wiele działań, tłumacząc to brakiem ich efektywności, ale czy chcielibyśmy oceniać na boisku piłkarskim bramkarza pod kątem liczby strzelonych bramek? - zastanawia się Marek Prudel z Militaria.pl

Rejestrując się na Kongres eHandlu, poznasz sprawdzone przepisy na sukces w e-handlu. Wszystkie prezentacje będą nagrywane - jeśli nie uda Ci się zobaczyć ich na żywo, po Kongresie otrzymasz dostęp do nagrań wideo.

III Kongres eHandlu to wydarzenie, które musi znaleźć się w kalendarzu wszystkich zamierzających zwiększyć swoje zyski w 2016 roku! Do zobaczenia 29 września na PGE Narodowym w Warszawie!

Dowiedz się więcej na temat: e-handel | internet | handel
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »