Czekoladowy sufit nad głową Polaka

Ubiegły rok zamknął się 2-procentowym spadkiem wolumenu sprzedaży słodyczy czekoladowych - informuje "Puls Biznesu". W 2016 r. jest jeszcze gorzej.

Po czterech miesiącach rynek jest na 3-procentowym minusie pod względem wolumenu.

Jak żyć z takimi spadkami? Takie pytanie zadają sobie producenci łakoci zawierających czekoladę.

- Prawdopodobnie doszliśmy do konsumpcyjnego sufitu. Polacy nie chcą jeść więcej niż 4,6 kg czekolady na osobę rocznie - mówi Maciej Herman dyrektor marketingu i sprzedaży w Lotte Wedel .

- Oczywiście branża od lat żyje porównaniami do takich narodów jak Brytyjczycy czy Niemcy, którzy jedzą dwukrotnie więcej, ale rynkowe realia pokazują, że takie wyniki są u nas nie do uzyskania - tłumaczy Maciej Herman z Lotte Wedel.

Reklama
PAP
Dowiedz się więcej na temat: handel | przemysł spożywczy
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »